Fryser!!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
med 1.mann for snart 3 år siddn var jeg kjempevarm hele svangerskapet, men denne gangen fryser jeg konstant!! Synes det er så rart! Er normal temp her inne og jeg holder varmen med ulltepper, varm dusj og fyring.. Vært sånn ei uke ca, er ikke syk altså.. 5+2 i dag tror jeg.. Flere frysepinner der ute?
 
Jepp! Akkurat nå ligger jeg på sofaen under to ulltepper, jeg har på to fleecejakker, og varmen er på.
 
Da er vi flere :( alltid hørt at gravide er så varme, men jeg holder på å fryse i hjel :S
 
Jeg fryser også til en hver tid.. nytter ikke hvor mye jeg kler på meg å pakker meg inn.. fryser hele tiden på jobb også
 
Eg og fryser, men eg er frysepinn uansett om eg er gravid eller ei:p
 
Ja, fryser, tross nytt hus, og fyr i peisen. Teppe hver kveld.Iskalde hender hele tia føler jeg.
 
jepp... sitter her da.. men ullteppe. tynn ullgenser og varmovnen på..
Å JEG FRYSER!!!

jeg er 5+1 i dag.
 
jeg også fryser:) grunnen er at hjernen vil ha det 0.5 grader varmere når vi er gravide en ellers noe kroppen ikke er vant med så når vi setter oss ned blir vi ofte kalde.
 
Jeg fryser aldri til vanlig, men nå fryser jeg hele tiden. Og veldig mye på hendene og føttene som fører til att hele kroppen fryser til slutt :-/
 
Godt å høre at det er flere. Fryser egentlig hele dagen så kler jeg på meg før jeg legger meg, så våkner jeg mitt på natten klissblaut av svette:)
 
Samme her! Går med ull fra topp til tå, ofte to lag. Fryser likevel!
 
Jeg var utrolig frossen i starten, men nå har det akkurat gått over.
 
Back
Topp