Fryser!!

Zerize

Betatt av forumet
Noen flere som fryser noe sinnsykt!??
Jeg har aldri vært med på lignende, jeg har jo ikke feber, men fryser der alle andre er varme....
Har ett lavt blodtrykk, og konkluderer vel egentlig med at det er derfor. (90/50) Er bare veldig ulikt fra de to andre graviditetene. [8|]

Hehe... her er det ingen mellomting... Enten fryser jeg, eller så svetter jeg! Nå sitter jeg under pleddet, og er noe så fryktelig kald[8|]

Nei det er ingen mellomting da nei.. [:)] hehe
Godt det er flere som har temperaturforandringer [:)]

jeg har frøse mye og trodde det egentlig var over, men der tok jeg feil gitt...har sotte under pledd i hele dag og er veldig lei av å fryse[:'(]

Fryyser her også.. Skjønner ikke hvorfor.. Det blodtrykket ditt var veeldig lavt, får du i deg nok drikke? Om ikke bør du prøve å drikke mere, få opp trykket litt.. Må jo bli fort svimmel av å ha så lavt trykk..

Har fått beskjed om å drikke mye :) Så det gjør jeg. Svimler jo også ja.. Men det er den frysinga som er mest plagsomt, men det er jo ikke ille. Med tanke på hva andre sliter med.. [8|] Litt frysing tåler vi! [:)]

ORIGINAL: Julia09

Hehe... her er det ingen mellomting... Enten fryser jeg, eller så svetter jeg! Nå sitter jeg under pleddet, og er noe så fryktelig kald[8|]

Har det akkurat likens [:'(]

Back
Topp