Fryser....

Kineblomst

Gift med forumet
Jeg fyrser hele tiden.. har alltid vært varmblodig, og fryser sjeldent...
Men i det siste fryser jeg hele tiden.
Noen flere???

jepp, fryser nesten hele tida, brrr.. nå sitter jeg med tjukk genser, og
ullpledd på fanget, sambo sitter i shorts og t-skjorte[8D]

Sånn er jeg og... I dag så lå jeg på sofaen i solsteken, og han i shorts... jeg måtte på med pledd og masse klær...

Samme her! Jeg har alltid vært varm av meg, men nå synes jeg det er kaldt overalt.
Sånt går vel over?

Jeg også er kald for tiden, bruker aldri sokker så å si selv ikke på vinteren. Nå derimot sitter jeg med ullsokker og ulljakke på meg, det er spesielt på kveldene at frosten kommer.

jeg fryser også. gjorde det med førstemann også.

Her og.. pleier og være varm heile tida..
Folk ser merklig på meg når eg tar på vinterjakko.. [8D]

jess! jeg fryser masse!!![:D]
spesielt når jeg sitter iro, men når jeg er i aktivitet svetter jeg mye raskere enn vanlig [;)][8D]

jeg fryser også kjempemasse.. grr... gleder meg til en uke i varmere strøk[:)] har vært en kald sommer..

ORIGINAL: langlifrøken

Haha, her også[8D] SKJER ikke at han har på seg noe annet enn t-skjorte, mens jeg ofte har på meg ullgenser og fyrer i ovnen![8D]

hm, godt det ikke bare er meg. Fryser nesten hele tida.
Forrige svangerskap var jeg kjempevarm og frøs ALDRI på føttene. Håpte det skulle bli sånn denne gangen også, men neida

Jeg foreslo å fyre i peisen i kveld, men da så han bare rart på meg.. så prøvde jeg meg en gang til med varmepumpen. Men måtte heller ta på meg en ekstra genser, men han lagde en god kopp te til meg da [:)]

BRRR... fyrser ja!!

Fant frem ullteppet fra skapet for var så kald mens jeg så på tv.. teppet tas jo bare frem en kald høstkveld/vinter når det er kaldt inne/ute..

jaaaaa....tror endelig jeg er ferdig med å fryse[:D]

ORIGINAL: Kineblomst

Jeg foreslo å fyre i peisen i kveld, men da så han bare rart på meg.. så prøvde jeg meg en gang til med varmepumpen. Men måtte heller ta på meg en ekstra genser, men han lagde en god kopp te til meg da [:)]

ORIGINAL: langlifrøken

Hehe! så morsomt! Vi har akkurat samme situasjonen her [:D] jeg med pledd og mannen min i shorts og t-skjorte [;)]

Back
Topp