Fryser og kald svette om natta

RedBushTea

Glad i forumet!
Har noen opplevde kald svette om natta? Ikke bare litt men så mye som jeg må skifte klær :oops:. Våkner skjelvende og kald, sover veldig dårlig på grunn av det. Jeg pleie å få det noen ganger får mensen men ikke så ille som nå. Jeg tror ikke det kan være stress heller. Finnes det noe forklaring?
Jeg fryser også veldig mye og ikke bare i ettermiddagene som pleie å være, men hele dagen. I dag har jeg to lag med ull og fryser fortsatt. :-(

Det er noen som får influensa lignende symptomer når de er gravide. ;)

I begynnelsen i mitt første svangerskap ble jeg dårlig, Kroppsdårlig. (Influensalignende).
Men dette var rundt uke 6.

Går du på noe hormonbehandling?
Jeg fikk det i allefall slik med nesesprayen da jeg gikk på den i januar, måtte bytte om natta. Og sengetøyet var helt vått av svette. Værste jeg noengang har opplevd.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har litt av det samme nå. Begynte med synarela nesespray på torsdag. Merket ingenting før i går. Frøs og svettet om en annen. Kvalm og uvel og absolutt ingen energi. Er vel en bivirkning tenker jeg...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg bare bruker progestronstøtte, det står ikke noen sted som vanlig bivirkning. Jeg har også hodepine, kanskje på vei til å bli syk? :(

Jeg bare bruker progestronstøtte, det står ikke noen sted som vanlig bivirkning. Jeg har også hodepine, kanskje på vei til å bli syk? :(
Når jeg brukte Crinone så hadde jeg lignende greier.Var helt svett om natta,frøs eller var altfor varm på dagen.Tror at det er bivirkninger av Progestron dessverre.

Når jeg brukte Crinone så hadde jeg lignende greier.Var helt svett om natta,frøs eller var altfor varm på dagen.Tror at det er bivirkninger av Progestron dessverre.
Det ser sånn ut. Lei av alle disse bivirkninger....

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg tør ikke å håpe at det er graviditet...

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Jeg ser den. Tør ikke håpe for mye jeg heller...:(

Jeg har søkt mye på nettet :p og fant denne:

" Cold night sweats may have something to do with falling estradiol levels (or perhaps a falling estradiol:progesterone ratio). Estradiol levels are extremely elevated during ovarian stimulation, and estradiol is routinely taken before an ffrozen embryo transfer cycle, in order to prepare the endometrium. In the luteal phase, estradiol falls, especially in an IVF cycle, and progesterone rises (again, especially in an IVF cycle). "

Da håper jeg det er ikke noe negativ tegn.

Jeg gikk med ullundertøy hjemme å frøys masse. Hadde sånn indre frost å jeg var gravid

Jeg gikk med ullundertøy hjemme å frøys masse. Hadde sånn indre frost å jeg var gravid
Håper også det er tilfelle for meg. Litt vanskelig å holde motet opp.

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Jeg ble også helt rar rett før jeg testet positivt. Jeg var glodvarm i huden, men frøys! Nå ble jeg lagt inn pga ohss rett etterpå, men aner ikke om det har noen sammenheng.

Back
Topp