Fryser og er kald hele tiden?

R3m0l86

Blir kjent med forumet
Flere enn meg som sliter med det? Jeg begynner å bli sprø!! Føles ut som jeg er av is til tider, barna klager og på at jeg er så kald hele tiden.. spent på hvordan vinteren skal bli om jeg skal være sånn her hele tiden :p har kjøpt meg ulltøfler og de hjelper myye av og til!
Men noen andre som har tips?

Har samme problemet og lite hittil som har funket. Går rundt med ullundertøy, spiser mye nøtter og smører nipplene med purelan.. og ikke minst har dundynen hele tiden rundt meg når jeg er hjemme :p

Jeg fryser også hele tiden nesten. Sykt irriterende..

Jeg hadde dette problemet fram til igår, da gikk det i ulltøfler, ullgenser, skjerf og tepper. Idag er jeg motsatt. Idag koker kroppen og hodet mitt...

Ja, iskaldt på dagen og glovarm på natten :I hjelper med ullsokker og ullgenser, og tepper! Kler meg som det er kaldeste vinteren ;) stakkars ettåringen får nok lott ekstra mye klær på ute :P

Jaa. Fryser heele tiden.. godt aa hore at det er fler enn meg som fryser saa felt...

Det gikk over i 2. trimester for meg sist, men da var det sommer, så jeg er spent på hvordan det blir nå til vinteren ...

Ja! Jeg går med ullsokker hele tiden. Jeg var slik da jeg gikk gravid med sønnen også, og det varte ut 2.trimester:) Bestevenninnen min gikk gravid samtidig med meg, og hun var rene varmovnen.

Fryse ja:) her har jeg funnet frem vinterdynene;) jeg ligger da såklart m begge to og maen ved min side:hilarious:. hehe han holder på å koke vekk stakar, med sin egen dyne:sorry:
Mye styr når en må opp om nettene for å tisse da:facepalm:

Jeg fryser også hele tiden! Jeg skrur opp ovnen og samboeren min skrur ned.. jeg går med ull og han med t-skjorte... håper det bedrer seg snart..

Jeg har alltid vært frysen,men etter jeg ble gravid så er eg vanvittig varm til tider.. Håper det gir seg etter første trimester. Kan ikke tro at det å fryse eller være kaldt heller er særlig komfortabel..

Jeg fryser hele tiden nå, er til vanlig ikke noe frostpinne.

Er også kald. Kunne det vært et symptom? Tenkte kanskje det var fordi det er blitt høst.

Er også kald. Kunne det vært et symptom? Tenkte kanskje det var fordi det er blitt høst.
Er nok et symptom.. gikk rundt med ull og skjerf når det var 26 grader ute, og jeg er vanligvis den som omtrent går i bikini på vinteret :p

Jeg har også følt meg ekstremt kald, men når sambo tar på meg, er jeg mye varmere enn han egentlig! Og han ER varm av seg

Jeg fryser også, pleier å være kald og varm avhengig av syklusen til vanlig, men nå er jeg kald hele tiden, brrrr..

Back
Topp