Fryser masse

Kaffikoppen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Andre som fryser mye? Jeg fryser hele tiden, har tepper og fyrer i peisen, men blir aldri skikkelig varm

Fryser også masse :p

Jeg og fryyyyser:shifty:

Fryser så å si 90% av dagen :hilarious: ligger under pledd/dyne hver anledning jeg har :hilarious:

Jaa! Sto i appen min i dag at man kunne føle seg ekstra varm på armer og bein nå. Ehm neiiii du. Ikke meg. Is kald jeg:hilarious:

Iskald, er frossen til vanlig men nå er det helt ekstremt

Fryser også lett og masse.. da er det deilig å ta en kokvarm og lang dusj :) Eneste som hjelper meg iallefall :)

Kjenner meg igjen, ja. Er veldig frysen til vanlig, men har blitt enda mer frysen i graviditeten :hilarious: Skjelver og hakker tenner i sofaen, enda det er 24 grader inne og jeg har ullpledd på meg. Ikke orker jeg å sove med vinduet oppe lenger heller :angelic:

Jeg og fryser litt mer enn før. Når jeg dusjer så har jeg vannet på glovarmt. Har vi høyere kroppstemperatur når vi er gravide? At det er det som gjør at vi fryser kanskje?

Jeg og fryser hele tiden. Samboeren merka at jeg har fyra mye i peisen :hilarious::hilarious: og bruker ullklær osv mye nå.

Samme her! Men om jeg prøver å ta en varm dusj eller et bad blir jeg kjempekvalm... så jeg har aldri dusja så raskt som jeg gjør nå

Konstant kald.. Men om jeg beveger meg litt aktiv koker jeg med en gang for å så fryse. Helt håpløst!

Back
Topp