Fryser ihjel!!

SuperSussi

Gift med forumet
Var ute og rei på hesten min i stad og det var 11 minusgrader. Får ikke igjen varmen. Har drukket kakao og sitter med teppet godt rundt meg ... [:-]

Noen som har litt oppfinnsomme ideer til meg nå i kveld?? [8|]

Islandshest!
Hadde en varmblodstraver også, men han måtte jeg selge. Har jo ikke tid til to stykker ... [:-]

Åååh, jeg ELSKER dølahester!!!!!!! [:D]
Det var det jeg begynte med. Har drevet med kaldblodstravere i noen år.
Hvis jeg skal selge hoppa mi, så skal jeg kjøpe lettdøl. [:)] Men har hatt islendingen i 11 år, så det er ikke bare-bare å kvitte seg med henne. Blir jo som en liten baby det også! [:D]

Driver du med hest også?

Men du ...
Da jeg sendte deg hemmelig gave så så jeg at du bor i e...
Jeg kjenner noen som driver en islandshestegård der, ganske stort. Vet du om de?

dusj snuppa!!!!

ORIGINAL: !Skrammel!

Stedet! Det er vel det eneste stedet med BARE islandshetser som jeg veit om i området her! [:D][:D][:D]

Ja, mulig det er det stedet heter. Vet bare hva de heter jeg. De bodde på Nesodden før, der jeg kommer fra. Det var han jeg kjøpte hesten min av faktisk! [:)]

ORIGINAL: linda83

ORIGINAL: SuperSussi

Var ute og rei på hesten min i stad og det var 11 minusgrader. Får ikke igjen varmen. Har drukket kakao og sitter med teppet godt rundt meg ... [:-]

deilig lang varm dusj el badekar[:)]
heldiggrisen som har tid til å ri. har holdt på m hester siden jeg var 6 år, men etter jeg fikk tuva måtte jeg kvitte meg m hest gitt. fikk ikke tid til d[:(]
gurimalla som jeg savner d!!!!!!!!!!!!
hva slags hest har du??

Ja, skal hoppe i dusjen nå tenkte jeg. Dette er ikke til å holde ut!! [&:]

Du må gjerne besøke oss i stallen. Enten med eller uten barn. Så kan du få ri litt! [;)] Bor jo ikke sååå langt unna! [:)]

deilig lang varm dusj el badekar[:)]
heldiggrisen som har tid til å ri. har holdt på m hester siden jeg var 6 år, men etter jeg fikk tuva måtte jeg kvitte meg m hest gitt. fikk ikke tid til d[:(]
gurimalla som jeg savner d!!!!!!!!!!!!
hva slags hest har du??

Ja, skal hoppe i dusjen nå tenkte jeg. Dette er ikke til å holde ut!! [&:]

Du må gjerne besøke oss i stallen. Enten med eller uten barn. Så kan du få ri litt! [;)] Bor jo ikke sååå langt unna! [:)]

jaaaaaaaaaaaaaa, d må jeg prøve å få gjort[:D][:D][:D]
hadde vært kjempe moro. har ikke ridd siden jeg ble gravid m mario.. leeeeeenge siden

Ja, det er bare å si ifra når du vil - kjempe hyggelig det!! [:)]
Og du har jo nummeret mitt.

prøve å få d til etter jul. sender deg en pip en dag jeg [:D]
gledermegalt

Bra! Gleder meg jeg å!! [:D]

Back
Topp