Fryser hele tiden!!!

sivabeth

Gift med forumet
Noen fler enn meg som var varme uansett tempratur som gravid, men nå er det slutt...
Fryser hele tiden og må gå i dusjen for å få igjen varmen...

Sånn sett savner jeg graviditeten... Hater å fryse, men husker jo at jeg gjør jo det til vanlig...
Må nok finne fram alle de tykke genserene mine,....

En hilsen fra Under teppe...

Jo takk, har det slik jeg også.. Hadde det så varmt og deilig gjennom graviditeten, og nå fryser jeg 24/7.. Det skal vel sies at jeg ikke er så flink til å kle på meg da, meeeeen.. [:D]

Jeg og fryser hele tiden!:(

Sitter under ull teppet til lille gullet, fleeceteppene er ikke gode nok!

Jeg var ubehagelig varm, så jeg synes det er greit å være litt kald jeg[;)]

JAAAAAA!!!!
Jeg var ekstremt var som gravid. Kunne fint ha 18 grader i stua. Da var det ofte sambo som frøys. Men nå. Sitter med 25 grader i stua, ved siden av ovnen og fryser. At det er mulig...

Sånn har jeg det også. Har alltid vært en frysepinne, men når jeg var gravid var jeg alltid varm! Har alltid hatt det varmt i hele huset inkludert soverommet, men nå må jeg ha på meg varm pysj og tykke sokker om natta siden vi har senket temperaturen der..

jeg fryser om dagen og svetter som en oioi om natten... Helt forferdelig... Håper det går oversnart...

ORIGINAL: litefrø

jeg fryser om dagen og svetter som en oioi om natten... Helt forferdelig... Håper det går oversnart...

Signerer denne.

Back
Topp