Fryser dere?

Ellie81

Flørter med forumet
Er så kald om kveldene, er det andre også som er kalde og uvel? Ligger på sofaen med Skappel-genser, tykt ullteppe og ovnen på full guffe ;-)

Jeg fryser no enormt ! Frysepinne fra før men nå er det helt voldsomt

Edit: forrige svangerskap var jeg glovarm fra første stund !

Fryser hele tiden! Jeg er også frysepinne fra før, men dette er helt ekstremt! Fyr i ovnen og varmepumpa på, men sitter alikevel under ullteppe og fryser! Spesielt kald på beina! Brr

Frøs hele tiden første tiden i svangerskapet. Er på grunn av hormonene. Kroppen signaliserer litt feil ;)

Fryser hele tida. Ovnen er på full og jeg ligger på sofa med varm pledd over meg hele dagen. Noen ganger står jeg opp og steller meg ved siden av/oppå varmeovnen for å varme meg enda mer.
Dusjer med veldig varmt vann for å få varme i kroppen. Jeg til og med varmer klærne på radiator før jeg tar de på meg. Brrrrrr

Fryser hele tiden jeg også. Konstant pledd rundt meg, både på jobb og hjemme :P

Fryser hele tiden! Jeg er også frysepinne fra før, men dette er helt ekstremt! Fyr i ovnen og varmepumpa på, men sitter alikevel under ullteppe og fryser! Spesielt kald på beina! Brr
Samme som meg det, bortsett fra kald på beina, mer kald på overkropp :-/ brrrrr

Fryser jeg også! Skal snart hente varme opp noen flasker. Huff ekkelt å fryse

Jeg er skikkelig varm hele tida.. spesielt på natten :p

Jeg og er mye varm.. :P Varierer litt da, i det siste har jeg begynt å fryse litt av og til også, slik jeg pleier fra før av da.. Men, de siste dagene har jeg merket at hendene blir myye varmere enn de pleier.. Jeg bruker skinnhansker når jeg kjører bil, men de siste dagene har jeg måttet da dem av fordi jeg svetter på hendene.. xP Leste at hender og føtter gjerne blir varmere rundt uke 10-11, fordi blodvolumet begynner å øke da :)

Termostaten min er helt ute og kjører om dagen. Fryser og svetter om hverandre. I så stor grad at jeg opp til flere ganger har måttet tatt tempen bare for å være sikker på at jeg ikke har feber...

Fryser mye mer enn jeg bruker. Har lavt stoffskifte fra før av så er nesten konstant kald uansett. Men har merket betydelig mer frysninger i de siste ukene :dead:

Er skikkelig frysepinn denne gangen, sist kokte eg over :)

Back
Topp