fryser dere?

Når dere sier det, jeg fryser jo faktisk hele tiden :eek: Hadde ikke tenkt over at det var et tegn :p

Tenkte ikke jeg heller. Opplevde ikke det med de to andre, da slet jeg heller med å være for varm. Begynte å fryse allerde 2 juledag. Liksom 3 dpo :)

Fryser noe vanvittig!! Fyrer mannen ut av huset mens jeg pakker på meg mer og mer klær :p

Brrrrrr fryser hele tiden :( Har kledd meg godt hjemme og er fremdeles kald.

Godt det er flere som fryser! :) Sitter og hutrer hele tiden, bortsett fra når jeg skal sove. Da er jeg kokvarm! :rolleyes:

Jaaaa jeg fryser konstant. Måtte til slutt krype til korset og ta på meg jakka når jeg satt på jobben i dag. Og må gå på do hele tiden. Ikke for å tisse, men for å tine opp hendene i varmt vann :rolleyes:

Fryser hele tiden føler jeg, får små hetetokter innimellom men det er skjeldent. Men fryser? Åjaaa. Ligger under dyna med morgenkåpe, nattbokse og ullpledd.
Nå sitter jeg å fryser på jobb. Og er ofte kald på hender og føtter. Begynte å fryse 6-7 dpo så regner med det er ett normalt tegn på at man er gravid
:)

Jeg fryser himla mye og! På jobb i dag satt jeg varmen på fullt, tok på meg vinterskoa, stor fleecegenser som jeg fant på kontoret og i tillegg kom vaktmesteren inn med en ekstra ovn som han satt under kontorpulten min. Alle sa det føltes ut som 40 grader der inne mens jeg frøs fortsatt :hilarious: Helt forferdelig! Jeg som alltid pleier å være så varm..

Oh yes! Jeg har en stor og bråkete vifteovn + dagslyslampe på kontoret... Er vel en viss mulighet for at enkelte kollegaer fatter mistanke snart, skulle jeg tro:p

Jeg er en person som ikke fryser. Men nå sitter jeg å fryser hver kveld. Hjelper ikke at det er sprengkulde ute heller!!

Da har frysingen begynt for fullt her også.....
Men er jo -15 også, så vet ikke om det er gravidnykker eller at det faktisk ER kaldt.

Men sambo fryser ikke, så er nok gravidtendenser. Husker det var slik sist også...

Fryser, er alt for varm, fryser, er alt for varm.. går slik hele dagen.. ovnen skrues opp og ned hele tiden.. :p

Er også kald om dagen. Normalt er jeg veldig varm, så det er uvant å kjenne seg kald!

Fryser masse. Fyrer i stuen, og sitter under teppe, men er likevel iskald på beina!

Fryser ofte på ettermiddagen. Hjelper ikke å ligge under teppet, så går å tar meg en varm dusj.

Har lest dette:

"FRYSE
Noen opplever å fryse ganske kraftig, særlig i de første ukene rett etter at de har blitt gravide. Dette er fordi kroppens temperatur har økt og kroppen jobber for å holde varmen oppe. Det gir seg som oftest rundt uke 12, da mange isteden opplever å være varme isteden."

Fryser skikkelig selv. Alltid vært en frostpinne. Men er blitt verre! Håper det bare er en overgang ;-)

Fryser ille utover kveldene, og ingenting hjelper. Bad, dusj, ull, te, chili... Nå har jeg lagt to lammeskinn i senga, og sover med ille fra topp til tå, våkner utpå natta av at jeg er så varm at jeg nesten ikke får puste.. Mannen ler av meg, og jeg også

JA! :) Var hos svigermor i går og frøs sånn at jeg måtte låne tøfler. Det har jeg ikke gjort siden forrige svangerskap, da jeg lånte tøfler hver gang jeg var der. Håper ikke hun mistenker noe, ettersom vi vil vente til hvertfall uke 12 med å fortelle :)

Back
Topp