fryser dere?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Fryser hele tiden føler jeg, får små hetetokter innimellom men det er skjeldent. Men fryser? Åjaaa. Ligger under dyna med morgenkåpe, nattbokse og ullpledd.
Nå sitter jeg å fryser på jobb. Og er ofte kald på hender og føtter. Begynte å fryse 6-7 dpo så regner med det er ett normalt tegn på at man er gravid
:)

Jeg fryser så intenst hele tiden overalt hvor jeg er! Skikkelig irriterende! Som om all blodsirkulasjon går til å forme en baby, mens resten av kroppen får ingenting. Håper bare ikke de på jobben skjønner at det er fordi jeg er gravid

Jeg fryser så intenst hele tiden overalt hvor jeg er! Skikkelig irriterende! Som om all blodsirkulasjon går til å forme en baby, mens resten av kroppen får ingenting. Håper bare ikke de på jobben skjønner at det er fordi jeg er gravid

Ja, virker nesten sånn. Irriterende, men samtidig betryggende med symptomer :) ja, satser på det samme her, er ikke klar for å dele nyheten på jobb enda. Er for tidlig :)

Ja, fryser mye mer enn før, sover nå med 2 tepper og på kvelden sitter jeg gjerne med 2 tepper over meg.

Brrr!

Ja jeg fryser mye om dagen.. Er rart for før jeg ble gravid var jeg så varm at jeg nesten fryste ut resten av familien med og åpne vindu osv:)

Fryser konstant! Nå skal det sies at gradstokken ute her i nord har vært på -17 i en uke, men frysinga startet før det. Inne viser gradstokken 32 grader nå:smiley-angelic006 Meg og hunden ligger godt under pledde selvom!

Jeg også, men jeg er vant til det da jeg har lavt stoffskifte :p Har hatt en god periode en liten stund nå da, siden jeg skal øke dosen ved påvist graviditet, og tror jeg økte litt mye litt tidlig :p

Fryser heeele tiden jeg også. Finnes ikke nok klær å ha på seg på dagen eller nok mange dyner/ullpledd på natten:-o

Jipp,jeg fryser og fryser

Jeg er faktisk litt varmere enn vanlig jeg... Pleier å være en frysepinn, men nå er det behagelig at det er litt kaldt på stua :)

Jeg fryser også! Kan ikke huske jeg gjorde det i forrige svangerskap - da husker jeg bare at jeg var så varm bestandig. Men må si jeg foretrekker å fryse litt fremfor å være varm, det er greiere å regulere med klær og fyring, når jeg blir varm blir jeg så hoven i hender/fingre og føttene, og det er veldig ubehagelig.

Jaaaa, jeg er kronisk iskald på tåfisene og fingrene mine! Jeg blir tullerusk snart:-P

JAAAAA! Holder på å fryse ihjel. Kan ikke si jeg gleder meg til å begynne med arbeidsklær i morgen, kortermet.... brrrrrrr.....

Haha ja, fryser så ofte for tida at folk tror jeg er syk ;p dumme meg har ikke tenkt på det som et tegn på graviditet, før positiv test i dag ;)

Når dere sier det, jeg fryser jo faktisk hele tiden :o Hadde ikke tenkt over at det var et tegn :p

Jeg fryser hele tiden!
Har ikke tenkt at det har noe med graviditeten å gjøre, kun med de 25 - graderne som er ute.

Back
Topp