fryser dere mer enn vanlig??

nr 2 på vei!

Forelsket i forumet
jeg og sambo diskuterer hver dag om her er varmt eller ikke, jeg fryser - han er varm...

greit det er 16 minus ute nå, men har god fyr i ovn + en annen ovn på, og her sitter jeg
i en stor tykk flisjakke og ullpledd [8|]

jeg tror jeg er mer frossen en før selv om det er is kaldt her ute.. jeg trykker meg så langt opp i peisen som mulig og føler jeg klager på at det er kaldt hele tiden..[;)]
men har en stygg mistanke om at det blir helt motsatt til sommeren[;)]hehe

ORIGINAL: Vugge

Har vært frossen siden jeg ble gravid jeg!
Kroppstemperaturen stiger jo, så er derfor vi kan bli litt kalde! ;)
Trøst deg med at til sommeren tror jeg ikke vi har det problemet!! [:D]

Eg er også iskald!!!! Snakker av erfaring av at det blir varmt nok å gå høygravid om sommeren[:D] Fikk første barnet mitt i august[:)]

Ja!!
Jeg sover med 2 dyndyner om natta, i tillegg til pysj.
Om dagen kler jeg meg med MASSE klær, og sitter med flere pledd rundt meg...
Stakars lillegullet mitt... Jeg kler jo masse på han også, fordi det er kaldt. Og ender med at han svetter som en gris, og gråter... Uff... Godt pappa'n er hjemme i pappaperm nå, så vi kan få litt balanse i det[8D]

Så godt å se at det er andre med det samme problemet. Jeg er til vanlig ganske så varmblodig av meg, alltid god og varm på hender og føtter, og fryser sjeldent. Men etter at jeg ble gravid, så er hendene mine alltid kalde, jeg sover med ragger (ullsokker) og har i begynnelsen av natten 2 dyner på meg!

Men stiger temperaturen når vi er gravide? Det visste jeg ikke.

Jeg er kjempekald. Blir aldri skikkelig varm... Men det er kaldt ute, så det har nok litt å si også.

ORIGINAL: rosarose

ORIGINAL: Vugge

Har vært frossen siden jeg ble gravid jeg!
Kroppstemperaturen stiger jo, så er derfor vi kan bli litt kalde! ;)
Trøst deg med at til sommeren tror jeg ikke vi har det problemet!! [:D]

Eg er også iskald!!!! Snakker av erfaring av at det blir varmt nok å gå høygravid om sommeren[:D] Fikk første barnet mitt i august[:)]
Ja, sommeren kan nok bli en utfordring. Men foreløpig synes jeg det er bedre å være varm enn å fryse.

Jeg fryser no jæwli på puppene jeg..[:-][:-]

ORIGINAL: Ju9ta

Det gjør jeg og!! Spesielt på niplene[:D] av og til fryser jeg så masse at de begynner å svi og det gjør vondt... Ellers er jeg normalt sett en frysepinne, og etter jeg ble gravid har jeg blitt helt ekstrem. Det er rett før jeg kryper inn i peisen [:D]

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: Ju9ta

Det gjør jeg og!! Spesielt på niplene[:D] av og til fryser jeg så masse at de begynner å svi og det gjør vondt... Ellers er jeg normalt sett en frysepinne, og etter jeg ble gravid har jeg blitt helt ekstrem. Det er rett før jeg kryper inn i peisen [:D]

Jaa!! Her og..[:-][8D]
Godt å lese at jeg ikke er den eneste..[:D]
Hehehe

Jeg også fryser mer nå enn før jeg ble gravid. har desverre også blitt forkjølet nå så er ikke så rart at jeg fryser, så ligger i sofaen med dyne og drikker solbærtoddy[:)]

Definitivt!!! Fingrene mine er gjennomkalde til enhver tid om dagen og jeg får ikke lov til å tafse på min kjære for da er jeg så kaaaaaaaaald[:-]
Også hjelper det ikke med denne kulda da... Og kvalmen setter prikken over I'en!! Litt lei nå altså!! Men når enden er god er allting godt......??[:)]

Back
Topp