Frysepinner?

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Flere som er det? Jeg går bare rundt og hutrer for tiden.. pakker meg inn i pledd og går med ullsokker :D
Og de to tingene jeg gleder meg mest til er en gloheit dusj om morgenen og å pakke meg inn i dyna på kvelden.. :P

Jeg er også iskald.. lurer på om kjerringråda har rett og at det da blir gutter på oss ;-)

Her svinger det enormt, men fryser mest. Driver å våkner på natta og fryser. Har måttet tulle mornkåpa godt rundt meg og ta på sokker for å klare å sove videre. Men er alt for varm når jeg legger meg til å ha noe på da... Slitsomt! :p

Jeg fryser hele tiden på dagen, og fryser uansett hvor mye jeg fyrer i ovnen. Men på natta så begynner jeg å svette, men det er ikke vanlig svetting liksom :P Men sengen stinker etter en natt, så jeg tror jeg snart å kjøpe flere sengetøy. Nå er jeg lei av å vaske så ofte :P

Fryser jeg å, hele tiden :)
Blir varme klær og tepper :)

Ja jeg fryser skikkelig jeg og hele dagen og hele natta.. våkner og må ta på meg morgenkåpen.. :P må nok begynne å gå med ull på dagene :)

Jeg fryser vanligvis også, så vet ikke om det er noe annerledes :p

Fryser hele tiden jeg og! Også i dette øyeblikk... :wtf:

Fryser mesteparten av tiden ja, innimellom veldig varm, men det er bare litt.

Ja, jeg fryser hele tiden. Og nå er det -5 grader ute! Ønsker meg ny dunparkas.
Vi fyrer hele tiden.

Jeg fryser hele tiden, men har alltid gjort det. Eneste gangen jeg ikke har gjort det var når jeg gikk gravid med sønnen min, da kokte jeg konstant...:rolleyes:

Jeg fryser mer enn vanlig også! Har s konkludert med selv at det må være fordi kroppen bruker mer energi på fosteret, mye energi! :) Sånn er det jo også nå man har spist, blod går til magen.

Jeg fryser også! Spesiellt på kveldene! Ligger under teppet på sofaen. Dette er fjerde svangerskap og frøys aldri i de andre. Merkelig hvor ulike svangerskapene kan være:)

Jeg har det motsatt! Svetter hele tida :joyful: samboeren vil gjerne fyre i peisen om kvelden, men da holder jeg på å krepere :cool:

Før eg fekk førstemann var eg aldri kald, da var eg skikkelig varm av meg. Men etter ho var født for 6 år sida, så har eg vore ein skikkeleg frostpist. Fryser omtrent heile tida, og ull er gull ;)

I går kveld var jeg så iskald. Var ute noen timer og gikk i butikken. Og slet med å få varmen i meg når jeg kom hjem. Til slutt la jeg meg i senga med dobbel dyne og klær ;) varm når jeg våkna.. Hehe. Men jeg er varmblodig til vanlig, så dette er noe nytt for meg.

Fryser også! Anbefaler stor brusflaske med varmt vann i senga, deilig å ha inntil føttene når det er så kaldt ute. Ønsker meg også ny dunjakke....

Back
Topp