Frysepinne

Skogstjerne

Blir kjent med forumet
MayDay2021
Jeg er 20+6 idag. Jeg har alltid vært en frysepinne av meg, men jeg syns jeg er verre nå når jeg er gravid enn jeg var før. Noen som har det samme? Eller er det noe som bør taes opp med lege/jordmor?

Jeg står på jobb med ullklær og varmeovnen på fult, og enda så fryser jeg:hungover::coldfeet: blir ganske så varmt her inne, men for meg så blir det aldri varmt nok. Ifølge blodprøver så er det lavt med jern, men jeg nesten tre uker siden jeg begynte med tilskudd.

Jeg hadde smågledet meg til å kanskje føle på det å være varm nå når jeg var gravid, men den gang ei.

Er også frysepinne og har heller ikkje sett noko til den såkalla "gravid varmen". Så mens sambuar går rundt i morgenkåpe, fordi han syns det er så varmt, går eg rundt i tjukkelabbar og fleece + ullpledd med en eller to varme bikkjer under :hilarious:

Men er nok ikkje noko som har forverra seg etter eg vart gravid.

Jeg er vanligvis skikkelig frossen av meg, men nå er jeg stor sett varm :p
Kan sitte i stua i t-skjorte nå, og det skjer ikke ofte midtvinters ellers :hilarious:

Like frysepinne som ellers, ikke merket noe forskjell de andre gangene jeg har vært gravid heller :)

Jeg er også skikkelig frysepinne, og nå er det skikkelig ille, jeg skjelver når jeg er utendørs :hilarious:
Og mannen må fyre i peisen selv om han koker :oops:

Jeg er skikkelig frysepinne! Var fryktelig vanskelig å gå ut av den varme senga i dag... :D

Man kan også fryse når man har feber, så lurt å sjekke tempen for sikkerhetsskyld :)

Fryser like mye som før om ikke mer. Med guttungen lå jeg i ullklær under dynen på sommeren med ovnen på full guffe mens samboer satt i boxer mens svetten rant. Dette var i tredje trimester sommeren 2019 som egentlig var nok så varm fra før..

Merket ikke noe til den gravidvarmen før jeg var høygravid sist gang! Men da var vi komt til mai 2018 som var rekordvarm også da, så vet ikke om det var pga graviditeten eller varmen eller begge!

Jeg er varm og kald om hverandre :wtf: Termostaten min er helt på bærtur, og hvis jeg blir kald blir jeg til gjengjeld skikkelig kald. Var en dag jeg gikk og la meg, og selv under ei varm dyne lå jeg og skalv helt til mannen kom og varmet meg. Jeg er ikke sånn til vanlig. :wideyed: tror det meste er normalt jeg når man er gravid :oops:

Jeg er frossen fra før jeg også, men ble enda værre i uke 19! Ligger med to ullpledd og ullklær, men resten av familien sitter i t-skjorte:hilarious:

Bra å vite at jeg ikke er den eneste :rolleyes: har roet seg litt nå, men fy fader hvor kald jeg var en stund her. :nailbiting: fortsatt frysepinne og irriterer meg over hvor lite varme klær det er der ute for gravide, og i tillegg har ekstra på kroppen... :(

Back
Topp