Mammatortuga Forelsket i forumet 9 Feb 2019 #21 Isklad hele dagen selv. Utenom på morningen før jeg står opp. Da er jeg isklad og varm om hverandre hehe
Isklad hele dagen selv. Utenom på morningen før jeg står opp. Da er jeg isklad og varm om hverandre hehe
Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2017 Oktoberlykke2020❤ 15 Feb 2019 #22 Jeg fryyser ja
CCmil Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Oktoberlykke 2019 15 Feb 2019 #23 Fryser konstant! Sambo går i t-skjorte og jeg har på ullsokker, pledd, ulltrøye og ullgenser og fryser enda!!! Brrr...
Fryser konstant! Sambo går i t-skjorte og jeg har på ullsokker, pledd, ulltrøye og ullgenser og fryser enda!!! Brrr...
annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019 15 Feb 2019 #24 Fryser masse. Etterhvert blir jeg vel varm, veldig varm sist hvertfall.. håper på en litt kjøligere sommer i år
Fryser masse. Etterhvert blir jeg vel varm, veldig varm sist hvertfall.. håper på en litt kjøligere sommer i år
Navaje Forelsket i forumet 15 Feb 2019 #25 Fantastisk, jeg trodde jeg var alene om det Jeg har bare hørt at andre blir så innmari varme..