Frysen?

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
flere som fryser?? Fra ettermiddagen og til jeg sovner er jeg ISKALD! Ullsokker og tøfler, ulltrøye, ullcardigan og pledd, likevel hutrer jeg! Har vært kald i første trimester med de to forrige barna også. Syns det er merkelig - er det flere frysere her?

Nei jeg holder på å svette ihjel :P må ha vinduet oppe i minusgrader haha. Er egentlig ganske kald av meg. Forrige svangerskap var jeg ikke så varm, ganske rart :D
Er du vanligvis kald av deg?

Jeg er frysen som fy! Ullsokker, tøfler, ullgenser og ullteppe... dyne, teppe og sengeteppe i senga. Nå bor jeg i et hus fra slutten av 1800-tallet så det er ikke akkurat lunt og varmt på denne tiden av året, men føler likevel jeg er ekstra frysen nå. Hender jeg tar en dusj på kvelden bare for å få varmen i meg.

Jeg er enten eller. Jeg får plutselig frysekick og stresser med å pakke meg inn i tepper. Får bare lyst å gå i varm dusj et par ganger daglig. Men når jeg sover er jeg motsatt...våkner av at jeg bader i min egen svette. Det høres jo ut som jeg er syk men jeg føler meg helt fin.

Glovarm og svetter på dagen, fryser på kvelden her

Aha, så det er kanskje noe med «termostaten» vår da, enten det resulterer i svette eller frysing!

Nei jeg holder på å svette ihjel :p må ha vinduet oppe i minusgrader haha. Er egentlig ganske kald av meg. Forrige svangerskap var jeg ikke så varm, ganske rart :D
Er du vanligvis kald av deg?
Nei, jeg er heller motsatt, at jeg sliter med å være for varm ofte

Nei, jeg er heller motsatt, at jeg sliter med å være for varm ofte
Er sikkert disse hormonene som liker å skru opp og ned kroppstemperaturen bare for å være dust :P

Jeg er en person som er varm året rundt, jeg fryser sjeldent, tvert imot så svetter jeg året rundt. Nå? Brrrrr!!!! Fryser meg ihjel!!

Jeg fryser og er iskald på hendene og føttene, har flere netter sovet med teppe eller ekstra dyne

Jeg bytter på å være varm og kald. Jeg er egentlig stortsett varm, men i det siste har jeg vært litt mer frysen enn vanlig faktisk! Typisk hender og føtter. Har ikke tenkt på at det sikkert er gravidhormoner?

Pleier alltid være varm, nå fryser jeg hele tiden, og spesielt på kvelden. Legger meg med ullsokker for tida..

Fryser hele tiden :-p fyrte i peisen i går og det nærmet seg 28 grader inne og enda lå jeg under dobbeldynen i stuen

Var iskald i hele går, viste seg at jeg hadde feber:( men sånn generelt så fryser jeg lett ja:)

Jepp. Jeg fryser til vanlig, men ekstra mye som gravid. 23°C inne og sitter likevel med pledd i stuen.

Jeg er en person som er varm året rundt, jeg fryser sjeldent, tvert imot så svetter jeg året rundt. Nå? Brrrrr!!!! Fryser meg ihjel!!
Da har du det likt som meg ja!!

Back
Topp