Frysen i bena, varm dusj hjelper ikke ...

MiaDenPia

Elsker forumet
Var ute i formiddag og da hadde jeg som vanlig tynne thights på type Cubus kappahl. ... hadde tykk vinterparkas o ventil men ble stående og vente på bussen... det blåste innmari godt og var ganske sur vind ... har Vært frysen siden

Kan det Være influensa ?

Influensa er feber, tett i brystet og gjerne hoste i tillegg, så det virker ikke helt sånn :)

Har du prøvd å drikke noe varmt? Kan være, men er ikke lett å si. Jeg ville i hvert fall kledd meg godt hjemme, med sokker, pysj bukse og genser. Tatt meg noe varmt å drikke og lagt meg. Håper du føler deg bedre i morgen :)

Har på meg jogge bukser, dyne ..... og singlet uten att jeg føler det hjelpee
Har du varmepute?
når jeg fryser skikkelig finner jeg to tomflasker, tar oppi varmt men ikke altfor varmt vann og varmer meg opp med dem.

Hvis du ikke varmeflaske/pose er to tomflasker supert, som Shadow sier ;)
Hvis du tuller håndklær rundt dem kan du ha veldig varmt vann i. Evt glassflasker med håndklær rundt, da holder visst varmen lengre :p

Varmeflaske på beina og legg deg. :)

Kan ta litt tid å få varmen i seg igjen. Ullstilongs og ullsokker gir god varme, drikk noe varmt, fyll en varmeflaske og legg den ved bena.

I natt svettet jeg plutselig noe innmari... frysen er vekke nå fra bena, men halsen er vond. .. tror ullstilongsen må på i dag gitt ... Hvis jeg skal ut

Usj merker halsen er irritert , får ett behov for å svelge hyppigere dom om noe irriterer , også kommer det borti noe ... kan sør en ikke ligge flatt .. føler jeg må springe på dassen i enig å kaste opp . ...

Usj! På bedringens vei ; men uggen i halsen enda ; er ett eller annet som irriterer sånn att jeg får brekningsfornemmelse når jeg svelger .... satt å kaldsvette på bussen innover idag dit stressa for jeg følte hele tiden jeg skulle brekke meg .....

Back
Topp