Fryseforsøk

Duffoffmm

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg har noen spørsmål ang fryseforsøk, håper noen kan gjøre meg klokere.

jeg har 3dagers på frys, fikk beskjed fra sykehuset at OM jeg fikk eggløsning på førstkommende fredag skulle de ta opp egget på onsdag og dyrke det tom fredag slik at det forhåpentligvis ble en blastocyst å innsett skal etter planen skje da.

Syntes alt hørtes fint ut ila samtalen men da jeg la på så begynte jeg og tenke og jeg trodde egget burde bli tatt opp på mandag og dyrket til onsdag? Er det ikke for lenge fra eggløsning og vente en hel uke?

har somsagt aldri gjort dette før og kvier meg for å ringe og mase, skal uansett ringe dem når eggløsning forekommer så får spørre etter fasit da takk for svar!

Helt enig med deg i at dette hørtes litt rart ut. Jeg trodde de var ganske nøye med at eggets alder skulle samsvare med tidspunkt for innsett, så jeg hadde nok ringt og sjekket opp i dette

Kom til å tenke på om sykepleieren kunne mene det andre alternativet, som var at om jeg ikke hadde fått eggløsning på fredag så skulle jeg ta ovitrelle - om det var det senarioet hun forklarte meg for da blir det vell eggløsning etter 36 timer *lost*

Kom til å tenke på om sykepleieren kunne mene det andre alternativet, som var at om jeg ikke hadde fått eggløsning på fredag så skulle jeg ta ovitrelle - om det var det senarioet hun forklarte meg for da blir det vell eggløsning etter 36 timer *lost*
Enig i at det hørtes litt rart ut med innsett av blasto 7 dager etter eggløsning. Jeg tror jeg ville dobbeltsjekket med klinikken :) Er så kjedelig å gå rundt og være usikker! Det er lett å føle at man maser, men jeg tenker at det er helt greit. Tror nok de er vant til telefoner og spørsmål. Det er mye å sette seg inn i og vanskelig å få med seg all info :hilarious:

Back
Topp