Fryseforsøk

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Vi hadde kun et egg i på frys. Jeg har gått på hormoner og lutinus. Har innsett imorgen. Skulle fly til Stork klinikk i København. Flybillett frem og tilbake er kjøpt, så får jeg telefonen jeg ikke en gang hadde sett for meg var mulig, under opptining av egget sprakk skjellet (?) og egget døde. Hele min verden knuste. Hva nå? Jeg er så langt nede.

:( å nei!!! Klem til deg!!!

Så ufattelig trist :( Håper du klarer å finne en måte å komme deg gjennom dette på. Med tiden vil du få krefter til å prøve igjen om det er noe du ønsker. Klem!

Huff, det er forferdelig. Det er dessverre ganske vanlig at de på frys ikke overlever opptining. Skuffelsen blir enorm. Sender deg en klem!

Ånei!? For en trist beskjed å få :(

det er vel desverre ikke så mye annet å gjøre enn å brette opp ermene å stikke en runde til.. vi er tøffe som holder på med dette, det blir desverre noen overraskelser og nedturer.. stor klem og krysser fingrene for at det går myyye bedre neste omgang! :)

Huff... Det er klart du gikk i kjelleren. Med all den planleggingen, og spenningen rundt et nytt innsett. Sender deg en klem!

Takk for oppmuntrende ord, jenter. Det er veldig veldig leit. Satte meg ned og gråt bare. Mannen sier at han syns det er litt rart at jeg hadde så sterke følelser for et egg. Han har helt sikkert rett, men det egget skulle jo bli babyen min :/ Er ikke annet å gjøre enn å se fremover. Blir ikke noe nye forsøk på oss med det samme. Vi har gått privat og det har vi ikke råd til mer. Tar sikkert litt tid før vi får plass offentlig.

Klem til deg. Det høres veldig leit ut. Selv om det "bare" er et egg, så er de jo våre små barn. Mange synes nok det er litt rart, men for oss som er i prosessen, kanskje spesielt oss kvinner, så er det ekstra sårt. Jeg tenker mang en gang på mine små som ligger nedfrosset.

Back
Topp