fryseforsøk

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei Jenter. [;)]

Nå har den største skuffelsen lagt seg etter nedturen med blødning og negativ test. Det var jo tross alt "bare" mitt/ vårt første forsøk, og prosentsjansen for å lykkes er jo ikke akkurat skyhøy.

Prøver å tenke positivt (selv om ikke det er så enkelt) og ser frem mot fryseforsøk. 2 egg på et "rør". Fikk beskjed om at dem kommer til å sette inn begge to, om de evt overlever opptining og videre formering.

Har noen av dere opplevd å lykkes på frys? Og evt da med 1 eller 2 egg?
Sykepleieren jeg snakket med sa at prosentsjansen for å oppnå graviditet er noe mindre enn ved fersktforsøk.. I tilfelle, hvor mye mindre?

Håper at noen kan svare. [:)]

[:)]

Jeg er nå gravid etter mitt første fryseforsøk, har to ferskforsøk bak meg som begge endte negativt..

gynekologen jeg går til for å sjekke om alt er klart til forsøk osv her han sa at man har like stor sjanse på å bli gravid med fryseforsøk som med fersk forsøk...jeg har hatt et fersk forsøk som endte med graviditet men mistet, nå hadde jeg innsett på første frys på tirsdag så da gjenstår det å se hvordan det går.

Tusen takk for svar, jenter. [;)]

Og Solstranda: Lykke, lykke til.. Håper lille spire klamrer seg fast. [:)]

Jeg ble gravid første gang med ferskt forsøk og fikk en velskapt sønn. Hadde 2 mislykka fryseforsøk før jeg ble gravid på det tredje fryseforsøket - som desverre endte i en abort i uke 20 [:(] Jeg har også hørt at det er LITT mindre sjangse for å bli gravid ved fryseforsøk, men absolutt verdt et forsøk!! [:)]

Back
Topp