Fryseforsøk i naturlig syklus med uregelmessig EL - erfaringer?

S

Solibarito13

Guest
Hei,
Jeg skal snart gjennom mitt første fryseforsøk og har mange spørsmål og usikkerheter. Går privat og kan i stor grad velge selv om jeg ønsker insett i naturlig eller styrt syklus.
Jeg har svært uregelmessige sykluser som varierer fra 29 til 46 dager, og tenker derfor at styrt syklus kanskje vil være best? Er det noen med uregelmessige sykluser som har erfaring med innsett i naturlig syklus?

Hva er deres erfaring med fryseforsøk, og hva er fordelene med det ene kontra det andre? Hvilke medisiner går man på i hormonstyrt syklus?
 
Jeg har hatt fryseforsøk i lett stimulert syklus som de kaller det, med letrozol. Da har jeg fått EL rundt CD13-16, og har vært veldig fornøyd med det :) har også uregelmessige sykluser, så ville ikke satse på naturlig for da vet jeg aldri om jeg i det hele tatt får EL
 
Hei,
Jeg skal snart gjennom mitt første fryseforsøk og har mange spørsmål og usikkerheter. Går privat og kan i stor grad velge selv om jeg ønsker insett i naturlig eller styrt syklus.
Jeg har svært uregelmessige sykluser som varierer fra 29 til 46 dager, og tenker derfor at styrt syklus kanskje vil være best? Er det noen med uregelmessige sykluser som har erfaring med innsett i naturlig syklus?

Hva er deres erfaring med fryseforsøk, og hva er fordelene med det ene kontra det andre? Hvilke medisiner går man på i hormonstyrt syklus?
Gar de titt som deg, lett pcos, og den ble verre etter stimulering og overstimulering. Kjørte inn egg rett etter første mens, 6 dager etter overstimulering, syklusdag 35 eller noe og ingenting. Det samme med FER 2 i naturlig syklus første runde med styrt syklus, som legene ville ha meg på hele tiden satt den, og alle var excellent, topp egg:) så fpr meg ødela overstimulering og litt pcos så mye at jeg måtte på styrt for at den skulle sitte dessverre, selv om kroppen min hater medisinene.
 
Back
Topp