fryseførsøk

ronjas mamma

Gift med forumet
da har jeg satt meg opp på innsetting i aug,fikk ei datter i januar(fryseforsøk det å) blir like spennende denne gangen.. men er det noen som vet hve jeg må ut med i medisiner?

Kan ikke svare deg paa det, men oensker deg lykke til og haaper vi klarer det paa foerste forsoek ogsaa [:D]

ORIGINAL: Kanskje snart?

Kan ikke svare deg paa det, men oensker deg lykke til og haaper vi klarer det paa foerste forsoek ogsaa [:D]

signerer denne, for akkurat det eg kunne sei [:D] Krysser fingrene for første forsøk her og [;)]

Det varierer. Nokon får medisinering på førehand, og så må du ut med litt i ettertid for å betala progestan/crinone.  Men hvis dette er egg som du har tatt ut i samband med eitt av dei tre forsøka som staten dekker, så skal du få det dekka. Det inngår som ein del av det forsøket der egga vart tekne ut.  Eg måtte få eit skriv frå St. Olavs for at trygdekontoret skulle godta det, handskrive notat. Gjekk heilt fint.

Masse lykke til.

Inne på ønskebarn er det månedsklubber og masse folk med erfaring. Så hvis du stikker inn der får du nok svar på en masse spørsmål.

ORIGINAL: TiraV

ORIGINAL: Kanskje snart?

signerer denne, for akkurat det eg kunne sei [:D] Krysser fingrene for første forsøk her og [;)]

signerer[:D]
nydelig datter du har, hun har et fint navn, samme som niesen min.....

Back
Topp