Fryse

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Flere som fryser lett? Får frysninger titt og stadig og må holde meg under teppet på sofaen. Husker ikke dette fra sist[emoji848]

Jeg fryser også mye men det er bla fordi jeg har lavt blodtrykk.
Noe jeg fikk greie på ved første møte med legen, har aldri hatt problemer med blotrykket før

Hm... der sier du noe. Hadde lavt blodtrykk sist, men ikke sjekket enda siden det er så tidlig[emoji4]

Ja, jeg har skikkelig frost i kroppen til tider:)

Frost er et av mine tidligste og mest fremtredende symptomer.

Jeg også, iskald! Ligger med to tepper på sofaen...[emoji28] men om natta er det helt omvendt: kokvarm [emoji85] jeg ligger å svetter med vinduet oppe, mens samboer må sove med dyne og teppe og hakker tenner [emoji23] tror ikke han tørr å si noe [emoji85]

Jeg og er veldig frysen nå. Men kan ha varme dager også[emoji6] Husker jeg var det sist med jenta og, tror ikke det var slik med guttene.

Jeg og er veldig frysen nå. Men kan ha varme dager også[emoji6] Husker jeg var det sist med jenta og, tror ikke det var slik med guttene.

Krysse fingrene for at det er ei jentegreie...hadde vært så mye billigere[emoji12] Har ei som ble 17 mnd i går[emoji177]

Krysse fingrene for at det er ei jentegreie...hadde vært så mye billigere[emoji12] Har ei som ble 17 mnd i går[emoji177]

Har også en på 17 mnd[emoji173]️ Kan jo håpe det, hadde jo vært kjekt å fått en jente, så hun fikk en søster[emoji3] Men glad uansett[emoji173]️

Jupp! Har vært ganske frossen siden før jeg fikk positiv test. Sist uke var det ille. Måtte sitte med dyne over meg og det tok laaang tid før jeg fikk nogenlunde varme i meg [emoji32]

Frossen ja! Herre min hatt jeg fryser så og si konstant [emoji85] Var slik forrige gang også! Da lå jeg med to dyner, to tepper i sofaen og varmeovnen helt inntil sofaen på full guffe [emoji13] Ikke fullt så ille denne gangen heldigvis, men jeg får liksom aldri varmen.
Unntatt når jeg sover! Da er jeg varm!!

Beklager å måtte si dette, men...takk og lov jeg ikke er alene!!![emoji12] Hutrer om dagen og varm midt på natten.

Back
Topp