Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å bruke ukene til å lære mannen å lage mat ? Kan jo komme godt med til senere også![]()
Super ide men tro meg han jobber så mye er ikke mye hjemme och han har null interesse før matlagning. Så har han otroligt god tid vi får vel aldri maten til rett tid
Selvklart han kan steka pizza koka pasta lage noen skiver steke noen egg eller pølse men eg vill ha riktig mat da handen min kommer vara noen uker i gips sen skinne på handen.
Blir ikke poteten litt sånn rar efter att den har varit fryst ned?Lage lapskaus i stor porsjon og fordel i passende porsjoner for frysing![]()
Neida, potet kan fint fryses ned.Blir ikke poteten litt sånn rar efter att den har varit fryst ned?

Vi varmer det opp i gryte, og da syns jeg den blir som nylaget igjenBlir ikke poteten litt sånn rar efter att den har varit fryst ned?

Tusen takkhttps://www.matprat.no/artikler/oppbevaring-og-holdbarhet/oppbevaring-i-fryser/
Matprat sin oversikt over hvor lenge man kan lagre mat i frysen er veldig grei![]()
De skall me prøve . Barnen elsker lapskausVi varmer det opp i gryte, og da syns jeg den blir som nylaget igjen![]()
Genialt hvor får man kjøpt sånne vakuumpakker?Hvis jeg var i din situasjon, hadde jeg nok valgt å lage dobbelt opp med middager i ukene frem mot operasjonen og fryse ned resten som en middag. Vi har en sånn vakuumpakker som er perfekt til å fryse ned alt fra supper til kjøtt. Da holder maten seg bedre og mye kan rett og slett bare varmes opp i vannbad. Enkelt og greit![]()
TakkNeida, potet kan fint fryses ned.
Masse lykke til med matlaging og operasjonen.
Jeg har denne fra Clas Olson, men de finnes i mange utgaver.Genialt hvor får man kjøpt sånne vakuumpakker?