frys som en ispinne

maja88

Gift med forumet
Grøss og gru som eg e bynt å fryse no.. Føttern mine e som isbetta, lufta e isklad og alt e bære kaldt.. :(
Flere som e plaga med kulde selv om alt rundt egentlig e varmt ?
 
Jaaa, sitter med tykk fleece jakke og med pledd. Virker som termostaten er i ulaget, for svinger veldig mellom varmt og kaldt ;-)
 
ja, akkurat som om man har feber liksom, men null feber. Usj.. nei, ka man ikje e villig å gå gjennom førr å få nåkka nydelig <3
 
Ja, litt pussig at du sier det altså! I går satt jeg med tykt ullpledd for første gang i år. Og nå sitter jeg på kontoret og fryser! Enda så varm som jeg er...
 
godt å se at det ikke bare er meg. 
Trodde ikke jeg hadde noen større symptomer.. Men jaggu dukker det ikke opp noen hele tiden altså :) 
*brrrr*
 
Samma her! på jobb i forrige uke (i barnehage!) måtte jeg gå rundt med et fleecepledd som et skjørt fordi jeg var så kald ^^ haha.
 
haha, syns eg ser det førr meg :D hihi
 
Jeg også! Fryser spesielt på jobb, der jeg er veldig stillesittende. Blir fort for varm da hvis jeg stresser, så her går d litt begge veier! :P
 
Jeg også! Fryser spesielt på jobb, der jeg er veldig stillesittende. Blir fort for varm da hvis jeg stresser, så her går d litt begge veier! :P
 
Her er det veldig av og på. Er jeg i bevegelse er jeg kjempevarm, svetter mye mer enn vanlig. Sitter / ligger jeg i ro er det kaldt. Veldig vanskelig å kle seg riktig på jobb. Kos å ligge under teppet på kvelden :)
 


Maje-Mor skrev:
Her er det veldig av og på. Er jeg i bevegelse er jeg kjempevarm, svetter mye mer enn vanlig. Sitter / ligger jeg i ro er det kaldt. Veldig vanskelig å kle seg riktig på jobb. Kos å ligge under teppet på kvelden :)


Sånn opplever jeg det også =)
 
Back
Topp