Tåkelur Elsker forumet Desemberskatter 2016 9 Feb 2015 #1 Er det noen som vet om de pleier å fryse to og to egg sammen på Riksen? Har to på frys og venter på å komme igang etter SA.
Er det noen som vet om de pleier å fryse to og to egg sammen på Riksen? Har to på frys og venter på å komme igang etter SA.
SnartMammaIgjen:) SnartMamma 11 Feb 2015 #2 Ja det gjør de. Jeg fikk satt inn mine to i juli, og der satt det gitt venter mitt første barn om 5 uker! Frys er tingen
Ja det gjør de. Jeg fikk satt inn mine to i juli, og der satt det gitt venter mitt første barn om 5 uker! Frys er tingen
Tåkelur Elsker forumet Desemberskatter 2016 11 Feb 2015 #3 Ok, takk for svar. Håper jeg er like heldig!
SnartMammaIgjen:) SnartMamma 11 Feb 2015 #4 Tåkelur skrev: Ok, takk for svar. Håper jeg er like heldig! Klikk for å utvide … Det håper jeg også! Ønsker deg masse lykke til
Tåkelur skrev: Ok, takk for svar. Håper jeg er like heldig! Klikk for å utvide … Det håper jeg også! Ønsker deg masse lykke til
L85 Flørter med forumet 11 Feb 2015 #5 Jeg hadde også to og to på Riksen. Og her ble det full pott på frys!