Frykten tar meg.....

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Mista i uke 7+0 forrige gang, og idag er jeg 6+6. Gruer meg veldig til denne uken. På fredag skal jeg på tidlig ul og kjenner at hele kvalmen gjør meg kvalm. frykter det verste. Livredd for å gå på do og se blod...Idag så strekker det i den ene siden/lysken/magen, og føler at alt jeg kjenner kan være tegn på noe galt... :( Æsj, ønsker ikke å ha det sånn... Vil glede meg over denne graviditeten, siden den er så uendelig ønsket...

Off forstår deg veldig godt, jeg hadde det likt som deg, men nå er jeg passert lengden på de forje gangene jeg har mistet. Begynner å senke skuldrene litt, men en blir mer bekymret når en har vært igjennom slikt. Men alt går nok bra til slutt. Jeg har mye av de strekningene har hatt det lenge, regner med det er positivt.

Off forstår deg veldig godt, jeg hadde det likt som deg, men nå er jeg passert lengden på de forje gangene jeg har mistet. Begynner å senke skuldrene litt, men en blir mer bekymret når en har vært igjennom slikt. Men alt går nok bra til slutt. Jeg har mye av de strekningene har hatt det lenge, regner med det er positivt.

måtte dagene til fredag gå fort... Kanskje jeg klarer å slappe av når jeg ser et bankende hjerte.. Skikkelig ekkelt å ha en sånn følelse altså..

Jeg kjenner også strekk og stikk i sidene, og fikk beskjed av legen at det er helt normalt og tegn på at ting vokser:) håper alt ser kjempeflott ut på fredag! Slitsomt å gå med bekymringene hele tiden:(

Sent from my iPad using BV Forum

kjenner så følelsen..har og vært livredd og kjent masse rart og bekymret meg mye.. var på ultra i dag og så et bankende hjerte <3 jeg har mange milepæler jeg må igjennom, så klarer ikke slappe helt av. men lit bedre etter i dag
sikker på at det går bra med deg og, må jo bare håpe selv om det ikke er lett, psyken kan spille deg mye et puss. jeg var helt sikker i forrige uke at ikke hjertet slo, alt av symptomer jeg hadde forsvant og følte meg ikke gravid.. men er gravid :) og fikk bevis på det i dag..
måtte dagene gå fort til ultraen din..klem

Slik hva jeg og første ukene, siden jeg mistet i november som hva. Men nå går det bredre å prøver bare å tenke posetivt slik at det blir videreført ned til spiren. Men du har jo kommet ett stykke på vegen så dette ska nåkk gå bra :)

Jeg forstår deg så inderlig vel, men til syvende og sist må man bare forsøke å tenke positivt og håpe på det beste. Jeg prøver (i hvert fall når jeg klarer det) å tenke at svangerskapet uansett skal ha en mening og at det må være lov til å glede seg over muligheten for et nytt liv, selv om man ikke helt vet hvordan det vil gå. Sender deg en varm klem og krysser fingrene for at det går bra.

Har akkurat samme følelsen!! Mistet forrige gang 10+0 og der er jeg på lørdag! Skal på ultralyd 10+4, så håper alt går bra. Gleder meg sånn til det står 11 på kalenderen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg kjenner også strekk og stikk i sidene, og fikk beskjed av legen at det er helt normalt og tegn på at ting vokser:) håper alt ser kjempeflott ut på fredag! Slitsomt å gå med bekymringene hele tiden:(

Godt å høre at det er helt normalt :) det er veldig slitsomt. Imorgen skal jeg fortelle nyheten til min beste venninne og det blir så godt å
Kunne snakke med noe andre enn mannen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg forstår deg så inderlig vel, men til syvende og sist må man bare forsøke å tenke positivt og håpe på det beste. Jeg prøver (i hvert fall når jeg klarer det) å tenke at svangerskapet uansett skal ha en mening og at det må være lov til å glede seg over muligheten for et nytt liv, selv om man ikke helt vet hvordan det vil gå. Sender deg en varm klem og krysser fingrene for at det går bra.

Du har så rett så rett.. :) prøver å glede meg, men det går liksom ikke før jeg ser hjertet på skjermen på fredag... Tror jeg blir 10 kg lettere da:)

Har akkurat samme følelsen!! Mistet forrige gang 10+0 og der er jeg på lørdag! Skal på ultralyd 10+4, så håper alt går bra. Gleder meg sånn til det står 11 på kalenderen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Gleder meg til det står 8.. Da er man liksom over en kneik psykisk....

Slik hva jeg og første ukene, siden jeg mistet i november som hva. Men nå går det bredre å prøver bare å tenke posetivt slik at det blir videreført ned til spiren. Men du har jo kommet ett stykke på vegen så dette ska nåkk gå bra :)

Håper så inderlig at du har rett :)

kjenner så følelsen..har og vært livredd og kjent masse rart og bekymret meg mye.. var på ultra i dag og så et bankende hjerte <3 jeg har mange milepæler jeg må igjennom, så klarer ikke slappe helt av. men lit bedre etter i dag
sikker på at det går bra med deg og, må jo bare håpe selv om det ikke er lett, psyken kan spille deg mye et puss. jeg var helt sikker i forrige uke at ikke hjertet slo, alt av symptomer jeg hadde forsvant og følte meg ikke gravid.. men er gravid :) og fikk bevis på det i dag..
måtte dagene gå fort til ultraen din..klem

Ååh, så herlig for deg :) gjorde godt kan jeg tenke meg :)

Jeg kjenner igjen følelsen! Er livredd hver gang jeg skal på do og skal tørke meg. Er livredd for at det skal være blod. Bank i bordet, har enda ikke vært det! Men må liksom prøve å tenke positivt. Hvis det skulle gått galt, så er det noe alvorlig galt med fosteret, og det er ikke levedyktig. Og prøv å snu det på hodet, det er mange fler som det går bra med enn dårlig:-) for hver dag øker prosenten for at det skal gå bra:-):-)

Skjønner hvordan du har det, har mista to ganger før.
Nå er det mer slik at om det skal gå galt kan det gjøre det fort som fy for jeg vil ikke binde meg for mye til den lille og det er så vondt, ekkelt og ubehagelig når den er blitt større. LIvredd for å miste etter uke 15, 20 , 30 feks :O
Håper det går bra for oss alle :)

Forstår at du e redd, med tanke så sist gong.
Men du har jo fått ein ny sjanse, og håpe i da lengsta at denne gongen ska da går bra :)
Krysse fingrane for deg :)

Back
Topp