Fryktelig svimmel!!

Gina H

Forelsket i forumet
Blir fryktelig fort svimmel og sliten av og stå i dusjen [&:][:'(]
med engang går fint, men står jeg der litt lenge blir jeg
plutselig veldig dårlig, svimmel, hjertebank og kaldsvette..
Noen fler som har det sånn ?? er fryktelig ubehaglig for jeg elsker dusjen!!!
trenger tips:)

Har det sånn jeg også, og bare jeg skal gjøre enkle ting (feks rydde litt, kle på meg) blir jeg helt vammel i kroppen. Prikker liksom i armer og ben.

Blodtrykket mitt er fint og jeg tar jerntabletter også. Kanskje det bare er en av de mindre sjarmerende sidene ved å være gravid?

Høres ut som lavt blodtrykk eller blodtrykksfall... Hjelper det å skru ned varmen litt i dusjen? Bevege seg sakte og leve generelt litt rolig?

ORIGINAL: Bøllemor

Har det sånn jeg også, og bare jeg skal gjøre enkle ting (feks rydde litt, kle på meg) blir jeg helt vammel i kroppen. Prikker liksom i armer og ben.

Blodtrykket mitt er fint og jeg tar jerntabletter også. Kanskje det bare er en av de mindre sjarmerende sidene ved å være gravid?

Samme her [:)] er det varmt trenger jeg ikke å gjöre noe spes for å få ekkelfölese i armer og ben

Det jeg synes er litt rart er at blodtrykket mitt har
vært helt fint hele svangerskapet! og jeg hadde ikke behov for noe jerntabletter..
Målte også blodtrykk for en liten stund siden, og det var helt fint..[8D]
Men men,, kanskje det bare er noe jeg må leve med, ellers tror jeg faktisk jeg må ta med meg en av
hagestolene inn i dusjen og sette meg på den neste gang HAHA[:D][:)]

jeg har boblebadekar med ujevnt golv. går mye ned der vannet kommer ifra veggen, mer som en rompegrop. Den er selvfølgelig der hvor jeg må stå for å dursje derfor sitter jeg når jeg dursjer. Tør ikke ta sjangsen på å falle i badekaret med min verdifulle last.. kan hende jeg ikke får den samme svimmelheten fordi jeg sitter..

Hagestol i dursjen hørtes ut som tar stor plass[:D] men å sitte tenker jeg kanskje kan hjelpe på

ja det tar kanskje litt plass [8D]
tenkte ikke helt på det hehe..
håper jeg finner en løsning da.. kan ikke sitte i dusjen!
redd for at jeg omtrent ikke kommer opp igjen [:D][:)]

finns plastikk krakker man kan få kjøpt for en billig penge da. de tarmindre plass. Det med å være redd for å ikke komme seg opp kjenner jeg til.. Sliter litt når jeg skal opp i fra sittende stilling på golvet, og hadde det ikke vært for den bakken jeg har i badekaret tror jeg nok jeg hadde dursjet men samboer er hjemme så han hadde kunnet hjelpe meg opp etterpå.. hehe

saaant nok ^^
nei får se om jeg finner en løsning
ting skal ikke være så enkelt når det begynner
og nærme seg slutten av svangerskapet har jeg funnet ut[:)]

ORIGINAL: Gina H

vært helt fint hele svangerskapet! og jeg hadde ikke behov for noe jerntabletter..
Men men,, kanskje det bare er noe jeg må leve med, ellers tror jeg faktisk jeg må ta med meg en av

Du kan få små/kortvarige blodtrykksfall selv om det vanligvis er fint og normalt. Jeg opplever det stadig om dusjen er for varm. Nå i denne sommervarmen har jeg ikke behov for så veldig varm dusj - heller omvendt, men i vinter hadde jeg noen episoder som likner på de du beskriver.

ORIGINAL: babysol

ORIGINAL: Gina H

Du kan få små/kortvarige blodtrykksfall selv om det vanligvis er fint og normalt. Jeg opplever det stadig om dusjen er for varm. Nå i denne sommervarmen har jeg ikke behov for så veldig varm dusj - heller omvendt, men i vinter hadde jeg noen episoder som likner på de du beskriver.

Hmm kanskje det er det, det er da! fryktelig ubehagelig hvertfall.
Nei orker ikke allt for varmt vann jeg heller! kjæresten min blir alltid så oppgitt vist han står
i dusjen med meg! for han er den som skal ha det nesten på det varmeste[8D] orker ikke det jeg.

Vi er flere !

jeg har fått krakk i dusjen :) hehe. så kan sitte hvis jeg blir sliten. hehe. men nå dusjer jeg i ganske kaldt vann for tiden, så da går det bedre :)

Jeg sitter på en krakk i dusjen jeg- ikke fordi jeg blir svimmel,men fordi kynnere og vond rygg krever det [&:]

Back
Topp