Fryktelig ømme bryster

Lilypad

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2015
Hei

Jeg sliter med fryktelig ømme bryster, og nå har jeg også begynt å få "stikkende" smerter i det ene brystet. Kjennes ut som om noen sitter og stikker en strikkepinne inn i brystet mitt :confused: Jeg blir bare liggende rett ut fordi jeg ikke orker å bevege meg.. Er det noen som har noen gode forslag til noe jeg kan gjøre som hjelper? Eller er det ikke noe jeg får gjort? Kjenner jeg blir gal her, samtidig som jeg er litt glad for at jeg kjenner at noe skjer :P

Jeg har også veldig ømme bryster, men tror ikke jeg er like plaget som du er. Jeg prøver å passe på hvilken bh jeg bruker. Hvis jeg vet at jeg skal gå mye bruker jeg sports-bh, for da beveger jo ikke puppene så mye på seg. Mens hvis det er en av dagene brystvortene er kjempeømme bruker jeg en bh med litt mye padding. Alle små berørelser kjennes ikke så godt da synes jeg :)

Hjelpes.. Har veldig ømme bryster, men ikke kjent noe til den stikkende smerten, før nå! Mens jeg leste resten av tråden stakk det skikkelig. Sympatismerter kanskje, men det var i hvert fall ikke no godt :P

Veldig plaga med vonde bryster. Vondt ved berøring og eg kan glømma å ligga på magen...

Hjelpes.. Har veldig ømme bryster, men ikke kjent noe til den stikkende smerten, før nå! Mens jeg leste resten av tråden stakk det skikkelig. Sympatismerter kanskje, men det var i hvert fall ikke no godt :P

Haha, uff:p Nei, det er absolutt ikke noe godt.
I dag har jeg tatt på meg sportsbh, og det hjalp faktisk veldig! Har tenkt at det må være ubehagelig å gå med når jeg har så vondt, men er det første jeg har prøvd som har hjulpet :)

Jeg går konsekvent med sportsbh. Føler de holder seg på plass da :p
Sliter med å sovne på kvelden for jeg ligger alltid på siden, men nå er det ubehagelige for det presser på puppene.

Foreløpig er ømme bryster de eneste symptomene jeg har på at jeg er gravid, ikke kvalme eller tretthet. Jeg er 6+4 idag , og tar hvert symptom jeg har som en positiv bekreftelse på at den lille vokser :) har forresten måtte kjøpe meg nye bher jeg også, for hver gang jeg bøyer meg frem, spratt brystene ut av bhen :p

Kjempeøm og såre nipler, de er blitt så tørre at de flasser nå..aldri opplevd det før, men det er tydelig at noe er i endring.. Har heldigvis gode BH`er å gå i.. SportsBHene jeg bruker for trening er plutselig veeeeldig trange å få på seg...så får nok kjøpe noen nye... Kan heller ikke ligge på magen, også pga at det kramper seg litt nede i livmora om jeg gjør det.

Back
Topp