Frykt for represalier?

SiCkPuPPi

Andre møte med forumet
Er det fordi vi gutter frykter skjenn og kjefting, at pappaforumet har et relativt beskjedent antall poster?[:D]

Ser at her ikke er en eneste "klagesak" her inne... men vi mannfolk er jo heller ikke kjent for å klage så mye[;)]

Har også en følelse at de fleste postene blir, mer eller mindre, overvåket av våre alles kjære, så en kan vel ikke skrive AKKURAT det en har lyst til.

Men her i gården går ting opp og ned, som ellers i livet. Noen dager er bedre enn mange andre. Trøtthet, kvalme og magesmerter er kjente fenomen... og fruen sliter litt med graviditeten hun også[:D]... neida, en skal ikke tulle med slike ting...
Vi bygger for tiden nytt hus, noe som både er en velsignelse og en byrde. En velsignelse når fruen ikke er i humør til meg, og en byrde i og med at hun ikke kan, og ikke skal, bidra like mye som hun gjorde før.

Går for tiden og teller dager til første ultralyd. Vi skal vite hvilket kjønn det blir, slik at en kan starte med planlegging og innkjøp av forskjellige klær og utstyr. Selv håper jeg på at det blir gutt... finnes så utrolig mye kule leker til gutter, men fruen mener det må være jente siden hun sliter med kvalme og tretthet... hun har vært gjennom dette før, og er mor til en 11 år gammel datter.

Av frykt for å tyte hull i hodet på folk, så slutter vi posten her... kunne ha skrevet mye mer, men kan ikke tømme meg helt enda...

Stå på gutter... engasjer dere... dette forumet trenger å våkne til liv [:)]
 
Hei!

Ikke for å være frekk eller nedlatende mot våre kjære, men dette er vel egentlig grunnen til at jeg ikke gidder å være særlig aktiv på pappaforumet.. Det er slett ikke andre pappa'er eller kommende pappa'er man skriver med, 80% av innleggene er skrevet av personer med bilde av magen sin..

Ellers gleder jeg meg, vi har termin 14. september..
 
litt uklart hva du mener er grunnen til at du ikke gidder å poste i pappaforumet... er det frykt for represalier, eller at det er som regel mødre som svarer på postene?

Vurderte forresten lenge om å ta et profilbilde av min egen hårete og ganske så svangre mage, for å gli litt lettere inn i dette ganske så kvinnelige forumet [:D], men fant ut at det kunne bli tatt litt ille opp[:D]
 
Hehe.. [;)]

Jeg mente vel helst at dette ikke akkurat er et pappaforum, ettersom vi åpenbart er såpass attraktive at de ikke klarer å la oss være i fred her inne engang..

Ønsker deg lykke til med bildet, gjør du det, så skal jeg også gjøre det[:)]
 
Jeg kunne vel ikke vært mer enig med Ben_reddik her. Jeg velger glatt å holde meg til forumet på www.verdensbestepappa.no som er fritt for østrogenbomber med diskusjoner og skrytetråder om hvem som har den beste samboeren.

Jeg syns faktisk det er utrolig at denne tråden er urørt av østrogensprengte meninger! Det kommer vel...
 
[:D][:D][:D]
 
Back
Topp