Fryde seg :-)

Tnb1007

Glad i forumet
Magen er blitt rene underholdningsarenaen for meg og mannen. I går så stod magen ut flere ganger. Masse kraftige spark. Skikkelig turbo i magen!Utrolig koselig!

For en fryd det er å være gravid tross halsbrann, vond rygg og utmattelse så blir det så utrolig verd det med sånne opplevelser[:)]

Ja enig der! Etter kynner styret mitt og masse stress va antakelig ungen sliten og ekstremt roli i noen daga, men no e ho tellbake for fullt![:D] Magen e forskjellig fra dag t dag, å ho rase jo og herie som den turboen[:D]

Å d e så absolutt verdt alt styr me bekken osv[;)] I'm lovin' it![:D]

Så koselig [:)]

Jeg synes det er utrolig kjedelig å gå gravid jeg.. [8|] er jo så utålmodig [:D] men tror det har mye med at vi bor hjemme hos mor nå, mens vi venter på overtagelse av leilighet i juni. Alt står liksom på vent, gleder meg så sinnsykt til å få ting i hus, kjøpe kommode til babyklærne og virkelig få ro i kroppen. Akkurat nå går vi bare og venter og venter.. Sukk.

Også har jo lille elskling i magen vært så rolig i det siste.. Dro på føden og sjekket, og alt stod bra til [:)] Men er fortsatt litt bekymret jeg da.. Han begynner vel bare å få litt dårlig plass inni der [;)]

Back
Topp