FRUUUUSTREEEERT!!!!

summer82

Forumet er livet
korleis i all verda klarer dere få bling swirls fra brettet til kortet uten å ødelegge det???? klarer det rett å slett ikke, endte med å krølle sammen hele blingen og kaste den i frustrasjon!!!

eg har tidligere bare brukt sånne som heter "say it in crystals" eller noe sånt... de er ganske stive og enkle å få på...

men for ei stund siden brukte eg noen andre, og de var helt forferdelig.. brukte sikkert 15 min på å få den ned på arket... var rett før den gikk i bosset og...

Hmmm... Har aldri hatt problemer med det, men kanskje jeg ikke har testet den typen du har?

Følger med her jeg[8D] Jeg greier og ødelegge hele dritten jeg også,
ikke nok med det men jeg greier og miste noen diamanter også !

Noen merker er helt pyton, mens andre som f.eks Prima sine er mye stivere og lettere å jobbe med

veit ikke ka merke dei e hadde var, kjøpte med ei her inne, men veldig lite stive... endte faktisk med klippe rundt plasten og lime den på med plast (viser faktisk ikke)[8D] men veit prima sine say it in pearls er myyyyye enklere med å gjøre..
Prøvde løsne litt og litt men d endte med at swirlsen blei helt ødelagt[:'(]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Noen merker er helt pyton, mens andre som f.eks Prima sine er mye stivere og lettere å jobbe med

Signerer Tjukkebollepusen, det er stor forskjell! Noen går i bosset, andre blir lekre [:)]

Back
Topp