frustret frue...

AB

Forumet er livet
jeg er blitt ei skikkelig sur kjerring de siste dagene.. skylder bare på hormoner...
men synes nå jeg har litt rett til det, sjelden jeg lufter skittentøyet offentlig..men er så sur[:@]

i går sov mannen min til kl. 14.. greit nok det, han har nett kommet hjem fra usa og har hatt litt jet lag, så jeg lot han sove... men da han stod opp satt han seg med dataspillet sitt.. jeg maste om at han heller måtte komme opp til meg og lillegutt. Vi vil jo gjerne være sammen med han i påska.. han sa han skulle slå av data`n og komme.. han kom etter 20 minutter. Men så etter nye 20 minutter gikk han ned igjen til pc`n. Satt der en halvtime, kom opp i 20 minutter og så ned igjen..sånn var det hele dagen selv om jeg maste om at han måtte komme opp[:'(].. ..Så skulle vi ut til noen venner på kvelden og da ble jeg stående å vente på han i 15 minutter som måtte avslutte spillet sitt....

i dag stod han opp med lillegutt, men nathaniel våknet ikke før 09 i dag.. klokka 11 stod jeg opp og da går mannen min å legger seg igjen.. og ble litt sur for det og jeg[8|] synes godt han kunne være oppe med oss, jeg har en hel haug husarbeid og gjøre. og middag som skal lages... ikke lett med lillegutt flyende rundt beina...

usj... så i dag er jeg sur[:@] og nå hører jeg at Nathaniel ikke har tenkt å sove luren sin nei....

så seigt [&:] jeg hadde nok gitt klar beskjed jeg!

Gi beskjed om at han må prøve å gjøre noe hjemme han å!
Han kan jo ikke sove hele dagen![:@]
Si fra!

åååå fyf... den der har jeg vært med på maaaange ganger,det eneste som hjelper her nå på det er at jeg klikker og blir  skikkli kjerring,glem og spørre pent og prøve og forklare,kjeft og sur kjerring er det eneste som hjelper,jeg pleier bare og si vil du ha det kosli idag eller vil du spille...

Æsj så slitsomt!! Vet akkurat hvordan du har det, sånn kan min gubbe være til tider også. Men han er kanskje litt flinkere til å la være pc`n om jeg sier at nå syns jeg virkelig det er nok!
Du får bare være skikkelig bestemt mot han, det er ikke rettferdig at du skal ordne hjemme, passe på lillegutt og være gravid samtidig, uten at han bidrar og er sammen med dere. Jeg hadde blitt skikkelig skuffa om ikke mannen min vil gjøre noe sammen med oss i ferien. Burde være en selvfølge at ferien ble brukt sammen syns jeg...

Tror jeg hadde tatt med meg lillegull og lagt meg i senga sammen med han, og tatt en skikkelig prat-ikke sur da, men bestemt, si akkurat hva du føler[;)] Og at nå kan ha ta over litt mens du slapper av; kan han være gravid, mamma og husmor![8D] Kan du være barnslig å spille vekk dagen[8D] 

*stor klem*[:)]

Back
Topp