Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HKH_med_knøtt
Hvordan i all verden har dere tålmodighet til å vente på episodene som blir sendt på norsk tv? Jeg laster ned frustrerte fruer på nett hver mandag og er LAAANGT foran. Jeg vet feks hvem den ekte datteren til gabby er, jeg vet om susan fikk holde på med cam visninger, jeg vet hvordan det går med bree og mannfolka... jeg vet også hva tom og venninna til lynette har gjort... og mye mer ;) Nei jenter, få dere ... Dere er jo et godt stykke bak amerika her, så det er maange episoder å ta igjen. ;)
hver mandag og er LAAANGT foran. Jeg vet feks hvem den ekte datteren til gabby er, jeg vet om susan fikk holde på med cam visninger, jeg vet hvordan det går med bree og mannfolka... jeg vet også hva tom og venninna til lynette har gjort... og mye mer ;) Nei jenter, få dere... Dere er jo et godt stykke bak amerika her, så det er maange episoder å ta igjen. ;)
ORIGINAL: TiraV
ORIGINAL: Kastanjenøtt
fordi det er tirsdags ritualet[:)][8D]
Var det foresten nokon som la merke til at lynette hengte teppe over vogga til babyen? Kjente jammen eg vart litt provosert [8D]