Frustrerte fruer!

*Isaya*

Forelsket i forumet
Oppdaget til min store overraskelse at frustrerte fruer er tilbake på tirsdagene.

Noen som kan oppdatere meg på hva som har skjedd i denne sesongen frem til idag?

Husker ikke alt men vet at gabby får vite at juanita(eldste ungen hennes) ble forvekslet på sykehuset[:-]
Susan vasker leiligheten i sexy undertøy og blir filmet for å tjene penger [8D]

Åj, jeg kan begynne med noe.

Carlos har fått beskjed fra sykehuset om at en alkoholisert sykepleier tilsto på dødsleiet at deres eldste datter ble bytta med et annet barn ved fødsel. Bree klarer ved et uhell å rygge ned Carlos og Gabys eldste datter slik at hun havner på sykehuset. Der gjør sykehuset Gaby oppmerksom på at hun ikke har samme blodtype som sine foreldre. Carlos velger da og fortelle Gaby om at hun ikke er deres biologiske datter. Sykehuset vet ikke hvor deres biologiske datter er.

Lynette har fått besøk av en gammel vennine som skal skilles. Denne venninen bor hos Lynette og Tom, og bestemmer seg for å leie/kjøpe et hus i gata. Tom spørr da venninen om det virkelig er så lurt og at lynette aldri må få vite hva som skjer mellom de. Hva det er vet vi ikke enda.

Susan starter å gjøre husarbeid i sexy undertøy foran web cam, for å tjene mere penger. Mike tror hun tjener pengene på å lage smykker.

Bree er blitt skilt, og har derfor ansatt en ung sexy kar til å pusse opp huset sitt. Hun føler seg tiltrukket av han.

Så har en jeg ikke husker navnet på komt tilbake i nabolaget (han var gift med hun som har fortellerstemmen), han leier huset til susan og mike. De har flytta ut å leier noe billigere pga trang økonomi.

jaaa.. det var hvertfall en start.

http://www.tv2underholdning.no/frustrertefruer/fruene-frister-igjen-3407857.html
[;)]

Hvordan i all verden har dere tålmodighet til å vente på episodene som blir sendt på norsk tv? Jeg laster ned frustrerte fruer på nett hver mandag og er LAAANGT foran. Jeg vet feks hvem den ekte datteren til gabby er, jeg vet om susan fikk holde på med cam visninger, jeg vet hvordan det går med bree og mannfolka... jeg vet også hva tom og venninna til lynette har gjort... og mye mer ;) Nei jenter, få dere ..... Dere er jo et godt stykke bak amerika her, så det er maange episoder å ta igjen. ;)

ORIGINAL: HKH_med_knøtt

Hvordan i all verden har dere tålmodighet til å vente på episodene som blir sendt på norsk tv? Jeg laster ned frustrerte fruer på nett hver mandag og er LAAANGT foran. Jeg vet feks hvem den ekte datteren til gabby er, jeg vet om susan fikk holde på med cam visninger, jeg vet hvordan det går med bree og mannfolka... jeg vet også hva tom og venninna til lynette har gjort... og mye mer ;) Nei jenter, få dere ... Dere er jo et godt stykke bak amerika her, så det er maange episoder å ta igjen. ;)

hver mandag og er LAAANGT foran. Jeg vet feks hvem den ekte datteren til gabby er, jeg vet om susan fikk holde på med cam visninger, jeg vet hvordan det går med bree og mannfolka... jeg vet også hva tom og venninna til lynette har gjort... og mye mer ;) Nei jenter, få dere... Dere er jo et godt stykke bak amerika her, så det er maange episoder å ta igjen. ;)

ORIGINAL: Kastanjenøtt

fordi det er tirsdags ritualet[:)][8D]

Var det foresten nokon som la merke til at lynette hengte teppe over vogga til babyen? Kjente jammen eg vart litt provosert [8D]

ORIGINAL: TiraV

ORIGINAL: Kastanjenøtt

fordi det er tirsdags ritualet[:)][8D]

Var det foresten nokon som la merke til at lynette hengte teppe over vogga til babyen? Kjente jammen eg vart litt provosert [8D]

va sikkert ingen baby oppi[:D][8D][X(]

Back
Topp