Samme her - har ligget på rundt 20 g når jeg har vært on point. Har blitt litt mer utskeielser i sommer, her også. Lurt av deg å droppe eggfasten.

Selv om egg er noe av det beste du kan få i deg. Har du fortsatt lyst på det, så kjør på med egg.

Jeg faster litt periodisk, fortsatt. Da kun 14-16 timer i døgnet. Er mest fordi jeg ikke er glad i frokost, og føler det passer meg best - enn så lenge. Hender jeg tar en ss MCT-olje på morgenen.
Jeg sliter allerede med å spise det jeg
bør spise til middag, da jeg gjerne er litt uggen på den tiden. Blitt litt lettvint-løsninger den siste uka. Til lunsj har det dog gått i tynne speltskiver/rugsprø med meierismør og egg, leverpostei eller tykke lag med ost og skinke og noe grønt. Greit å legge litt tjukt på med pålegg, slik at man øker protein- og fettmengden og opprettholder jevnt blodsukker. LK-vafler er geniale å ha til lunsj, også, og kan lages dagen i forveien. Samt middagsrester. Ellers drikker jeg kun vann, og av og til et lite glass Biola. Kan legge ved litt tips til middag og slikt:
- Smoothie jeg pleier å lage: Liten boks kokosmelk+litt vann, 1 ss MCT-olje, en halv avokado og ca 100g bær av eget ønske. Metter godt, og er veldig næringsrikt
- Hjemmelaget lasagne uten pasta, evt. med squash (fin å lage opp og fryse) med salat
- Ørret/laks med grønnsaker
- Taco-salat
- Biffstrimler med fløtesaus (stekt løk med fløte som reduseres til saus) og gr.saker/salat og evt. litt søtpotet
- Torsk med bacon og grønnsaker
- Hjemmelaget suppe (feks tomat eller søtpotet) med kjøttdeig/egg/biffstrimler eller det man måtte ønske
- Kylling i karri laget med fløte/kokosmelk, karripaste og grønnsaker
- Salater av alle slag med en protein- og fettkilde. Pleier ofte å tilsette MCT-olje i salater også
Det var ihvertfall det jeg kom på i farta.

Dette er alle næringsrike måltider som holder blodsukkeret jevnt. Om det frister er en annen sak. Mengde er litt opp til en selv, og kommer litt an på hvor mange måltider man spiser ila dagen. Og om ikke alt er hjemmelaget, så går det jo greit det også. Ikke alltid man har tid eller ork til det. Spent på hvordan det kommer til å gå her fremover. Allerede lite som frister til middag, som sagt.