Frustrert!!!!

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Jeg er altså hellig overbevist om at dette har gått galt! Det er så slitsomt å tenke sånn. Sist gang hadde jeg så mye symptomer nesten med en gang som gjorde at det var tydelig at noe var på gang i det minste. Denna gangen føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Har ikke et eneste skikkelig symptom. Ikke har jeg blødd og ikke har jeg smerter som kan indikere at det er noe feil, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at alt mest sannsynlig er i orden. Jeg føler meg helt psyko i huet som er så dramatisk. Men, jeg visste tre dager før jeg tok test at jeg var gravid, jeg bare følte det på meg (detta var ei uke før ikm), så hvorfor skal jeg liksom ikke stole på magefølelsen nå... bah! Er tidenes mest dramatiske person akkurat nå, men måtte bare få ut irritasjonen :dead::dead:
 
Føler med deg, er også overbevist om at det kommer til å gå gale. Selv om jeg er kvalm. Har så mye menssmerter inni mellom at jeg tenker nå kommer mensen. Men her kom det litt blod i begynnelsen så derfor føler jeg at det skal gå gale.

Vi burde blitt flinkere til å nyte svangerskapet men er ikke lett nå i begynnelsen :)

Går sikkert på do hver halvtime for å sjekke om det har kommet noe blod :rolleyes:
 
Åå jeg føler så med dere. Jeg har lite symptomer selv. Bare bittelitt ømme bryster, men kun hvis jeg klemmer på dem. Og de har ikke blitt vondere. De står på stede hvil. Syns de burde blitt vondere for hver dag. Jeg meldte meg inn her og samme dag fikk jeg brun utflod. Og det var slik min forrige SA (i januar nå) startet. Så da meldte jeg meg ut. for da var jeg sikker på at det var over. Men den brune utfloden stoppet samme dag. Men jeg tørr ikke melde meg helt inn enda. Men henger med dere her inne så lenge. Er livredd for å gå på do. Klarer ikke slappe av! Og nå er jeg redd jeg skal miste Fordi jeg ikke slapper av!! Uff måtte tiden og fort..Og når denne babyen er ute, så knyter jeg igjen alt inni der. For dette her var mer nervepirrende enn de verste skrekkfilmene. Takler ikke dette engang til.
 
Back
Topp