Frustrert

Høres ut som du har samboeren min. Jeg er like ved å flytte ut, delvis pga dette. At den /&"%¤ mobilen ikke kan legges bort til barnet er lagt og husarbeidet er unnagjort?? Jeg kunne kanskje ha akseptert å ha delegeringsansvaret, hvis han hadde gjort det jeg ba ham om med en gang, og ordentlig. Men når jeg får et digert sukk (så synd det er på meg som må gjøre så mye) og ting bare gjøres halvveis... Og jeg får beskjed om jeg er en diktator og at det ikke går an å leve med meg... Umodne unge.
Høres ut som her også!

Vettu jeg hadde samme problemet.
Nå er mobiler ikke lov før etter at datteren vår har lagt seg. Den skal ligge i kurven på gangen. Skal han bruke den må han stå der ute, og det er ikke noe kjekt i lengden visstnok :P
Går mye bedre her ute nå, og han gir henne mer oppmerksomhet :)

Her er det likens. Han er vokst opp med at mamma gjør husarbeid og sånt, mens pappa tar de tyngste jobbene.
Så e med mitt ødelagte bekken etter svangerskap og fødsel, samt en sykdom som e i værste fall kan bli døv av, kjenner det godt når ting flyter her.
Tar rydding og husarbeid når e e i form til det!
Holder nå på å skal bli uføretrygdet så i hans øyner er e hushjelp nå ;)

Vettu jeg hadde samme problemet.
Nå er mobiler ikke lov før etter at datteren vår har lagt seg. Den skal ligge i kurven på gangen. Skal han bruke den må han stå der ute, og det er ikke noe kjekt i lengden visstnok :P
Går mye bedre her ute nå, og han gir henne mer oppmerksomhet :)
Det var lurt! Da blir jo jeg og i samme situasjon, og da er han mer villig til å bli med på det :-P

Litt synd å si det, men jeg er litt glad for at jeg ikke er den eneste som til tider har en ubrukelig mann. Det er de gangene jeg tror jeg hadde vært lykkeligere som alenemor til tre, enn mamma til fire.

Min gubbe er snill og tålmodig pappa, men er blottet for husmor-gener

-Hvis eg er hjemme m sykt barn, tar jeg en svingom med moppen og vaske klær imens ungen sover...

Når eg komme hjem i 16 tida hvis HAN har vært hjemme med sykt barn, flyter huset..og middagen er ikke påtenkt engang...

Når jeg ikke skriver ting opp /sier det muntlig så gjør han ingenting på egent intiativ :-P

HVis eg er syk el dårlig blir han kjempeirritert og maser eg må bli fort frisk..han er tålmodig når ungene er syke,men tålmodigheten er oppbrukt når jeg er syk (går forsåvidt begge veier-takler ikkje sytete syke mannfolk)

mannfolk-syndromet altså!!

Jeg måtte gå så langt som å true seriøst med å gå fra han før han sjerpet seg. Nå gjør han flere ting uten at jeg ber om det, og er mye mer sammen med barna. Selv om ikke alt er helt greit utført, føler jeg at vi har fått en helt ny hverdag nå! Så er det bare å håpe på at han fortsetter slik og ikke faller tilbake til gamle vaner igjen...

Litt synd å si det, men jeg er litt glad for at jeg ikke er den eneste som til tider har en ubrukelig mann. Det er de gangene jeg tror jeg hadde vært lykkeligere som alenemor til tre, enn mamma til fire.
Min var ILLE på det området der, og jeg har det mye bedre, lettere og er mer lykkelig uten han! En mindre å plukke opp etter..... :p

Hadde jeg kommentert at mannen hengte opp sokkene feil eller fylte oppvaskmaskinen feil hadde nok ikke han heller vært særlig motivett for å gjøre det.
Lar han ordne opp på sin måte. Han bretter og henger opp klærne annerledes enn meg. Men det viktigste er jo rene pg tørre klær på rett plass.
Han fyller oppvaskmaskinen feil i mine øyne. Men det viktigste ee jo at vi har rene kopper og fat. So what om vi må sette på en maskin ekstra iløpet av dagen

Hadde jeg kommentert at mannen hengte opp sokkene feil eller fylte oppvaskmaskinen feil hadde nok ikke han heller vært særlig motivett for å gjøre det.
Lar han ordne opp på sin måte. Han bretter og henger opp klærne annerledes enn meg. Men det viktigste er jo rene pg tørre klær på rett plass.
Han fyller oppvaskmaskinen feil i mine øyne. Men det viktigste ee jo at vi har rene kopper og fat. So what om vi må sette på en maskin ekstra iløpet av dagen
Min mann vasker sokkene som baller, bretter jeg dem ut etterpå ser jeg at de ikke er rene. Og vi har en gammel oppvaskmaskin, så skyller man ikke ting så blir de ikke skikkelig rene. Av og til må jeg sette på maskinen på nytt, fordi noe ikke var rent, og det har spredt seg. Sannsynligvis fordi filteret har blitt fullt av fett og matrester. Jeg synes ikke det er nødvendig med flisespikkeri, men når økonomien er trang vil jeg spare der jeg kan. Å sette på en hel maskin på nytt igjen er ikke særlig økonomisk. Men når det kommer til plassering ser jeg poenget ditt, og prøver å ikke klage på det.

Back
Topp