Frustrert!

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Er litt fortvilt her, jeg fødte for 10 mnd siden- fikk tilbake mens etter 2 mnd, den var regelmessig i 2 mnd, så begynte den å tulle noe sikkelig! Hvor den var forsinket først 2 uker- så 1 uke de neste mnd. Men så i juni og juli har den kommet på tiden, men august null tegn og jeg skulle hatt den for 4 dager siden! Noen som kan gi meg en veiledning på hvor lang tid etter en fødsel kroppen bruker på å komme inn i rutiner. Det gjør det ikke noe enklere at jeg går å tenker på at jeg skulle hatt den, og det stresser meg litt. Noen som har opplevd lignende?

Venter fortsatt på første mens og 8,5 mnd siden så kan ta tid ja...

Har vært så mye frem og tilbake her også! Fikk den tilbake etter 7 måneder og kom på dagen jeg forventet den de tre neste månedene, mens de siste tre gangene har den enten ikke kommet i det hele tatt, eller kommet 1-2 uker senere en forventet.

"Godt" jeg ikke er alene da. Føltes ut som om det bare var meg dette gjaldt. Ingen av mine venner/ nærmeste har vært borti noe sånt- så da ble jeg brått veldig "alene" om dette. Håpe det går seg til snart i hvertfall. ☺️takk for svar!

Minstemann er 2,5 år, og hadde det sånn til jeg ble gravid i sommer.. Ikke unormalt å gå 2-3 mnd uten løpetid, for så å ha et par normale sykluser.

Min syklus har aldri vært normal siden jeg fikk førstemann for 5 år siden:s

Er vanlig at det tar oppimot ett år før den stabiliserer seg. Min har egentlig aldri vært stabil, lengste jeg gikk uten var 76 dager... :o

Back
Topp