Frustrert

M_E

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Føler aldri mini er fornøyd.. Føler ikke jeg klarer å forstå hva han vil.. Så legger han stort sett til puppen for da roer han seg.. Men nå lurer jeg på om han har vondt i magen? Men klarer ikke forstå :-( prøver alt.. Når han har spist så sovner han stort sett men så fort han våkner gråter han.. Og er ikke våken uten å gråte:( blir så lei meg og føler jeg ikke klarer dette.... Er helt utslitt og føler meg som verdens værste mamma

Har det likt her. De få minuttene med baby som ikke gråter er helt uvurderlige. Jeg skal få i gang bæretøyet og prøve ammete som neste tiltak. Ellers fungerte det å støvsuge, da ble det stille. Tror forresten det er mage og gulping her

Skjønner godt at du blir lei deg og frustrert!

Bruker han smokk?
Er det slik hver dag?
Kan det være kolikk?
Er han gammel?
Prøvd bæresele/sjal?
Er han mye våken?

Verdens værste mor er du ikke, du er der for babyen og prøver ditt beste. Det er bra nok!!:)

Kjenner meg igjen:( Er nok magen som forårsaker gråt her. Har prøvd å kutte ut div matvarer, men synes ikke det blir noe bedre. Skal kjøpe ammete nå og andre flasker, så håper jeg det hjelper! Vi er nok ikke dårlige mødre selvom det kanskje virker sånn. Det er frustrerende å ikke skjønne hvorfor de gråter eller hva som hjelper. Vi lå nok bare bære og trøste på best mulig vis♥♥

Du er den beste mammaen babyen din kan ha, husk det! ❤ Det var en sykepleier på nyfødtintensiv som anbefalte fenikkel-te fra helsekost for vond mage, ble brått usikker på om det var mor eller barn som skulle ha, men tror det var barn....?

Du er jo en utrolig flott mamma som gjør alt du kan for å hjelpe og forstå barnet ditt! Du er en så god mamma at du ofrer deg selv helt for og hjelpe han,det er jo derfor du er sliten.
Det tar tid og bli kjent. Vi må prøve og feile mye i begynnelsen. Det løser seg etterhvert.
Klem til deg :)

Føler meg akkurat som deg.. klarer ikke forstår hvorfor hun gråter når hun har fått mat. . Men min jente har mye mageknip. Men føler meg så fæl når eg ikke kan Gjøre noe...

Du er den beste mammaen babyen din kan ha, husk det! ❤ Det var en sykepleier på nyfødtintensiv som anbefalte fenikkel-te fra helsekost for vond mage, ble brått usikker på om det var mor eller barn som skulle ha, men tror det var barn....?
Begge deler :-) her får gutten noen tskjeer og jeg resten! Endelig har jeg en blid og fornøyd gutt som smilte for første gang idag :-D og som sover mye mer på natta uten gråt etter mating!

Føler aldri mini er fornøyd.. Føler ikke jeg klarer å forstå hva han vil.. Så legger han stort sett til puppen for da roer han seg.. Men nå lurer jeg på om han har vondt i magen? Men klarer ikke forstå :-( prøver alt.. Når han har spist så sovner han stort sett men så fort han våkner gråter han.. Og er ikke våken uten å gråte:( blir så lei meg og føler jeg ikke klarer dette.... Er helt utslitt og føler meg som verdens værste mamma
Her har jeg hatt litt av det samme problemet. Jeg har nå regulert amminga til 2,5-4 t imellom - prøvd å skille mellom sult og hva som er sugebehov pga magevondt. Jeg holder fortsatt på å prøve med smokk - skal ut og se om jeg får tak i noen andre typer idag. Ellers har jeg også prøvd fennikel te både til han og meg med god effekt :-) du er jo en fantastisk mamma som gjør alt du kan!

Begge deler :-) her får gutten noen tskjeer og jeg resten! Endelig har jeg en blid og fornøyd gutt som smilte for første gang idag :-D og som sover mye mer på natta uten gråt etter mating!
Gir du den lunken? Spiller det noe rolle for når på døgnet han får disse tskjeene? Og hvor ofte? Hvilken amme te er det du gir. Jeg har kjøpt kloster sin amme te. ;)

Gir du den lunken? Spiller det noe rolle for når på døgnet han får disse tskjeene? Og hvor ofte? Hvilken amme te er det du gir. Jeg har kjøpt kloster sin amme te. ;)
Det vil jeg også prøve :) hvor kjøper man det?:)

Ja, 37gr ca. 2-3 g om dagen - utenom måltid.. gir kloster fennikelte

Holder det om bare jeg drikker den? Eller må baby ha også? Hva gir du den med?
Jeg drikker og så gir jeg 4-5 ts med lunken til han.. han smatter det i seg når jeg gir med ts.. men vet noen gor med flaske også.. det vil ikke min ta, men funker bra med teskje :-)

Back
Topp