FRUSTRERT

åh der kjente jeg meg noe igjen da..........[&:][&:][&:][&:]

Høres litt slitsomt ut med en sånn rampejente! Mulig hun er sjalu på minstemannen og bare ønsker seg mer oppmerksomhet! det er min umiddelbare tanke da!

Lykke til med alle rampestrekene hun finner på!

M

ORIGINAL: Dama

Knis [:D]
Huff, dårlig gjort av meg å le, men det var litt morsomt [:D].
Er hun litt sjalu på minstemann kanskje? Det virker nesten slik.. Fordi han bæres og skiftes på og hun kanskje føler at han får mere oppmerksomhet? ja, ikke vet jeg.. Har ei datter på 5 år, og jeg er spent på hennes reaksjoner når det kommer en til her...

Synes også det virker som om det er litt sjalusi ute å går, eldstejenta vår avreagerte litt etter at Ada kom til verden, var 100 ganger mer trassig enn hun har brukt å vært. Løste det ved å ta henne med ut alene en  gang i blant, moren min kom og tok Ada og vi tok med Signe på kino, eller på lekeland...

Fatter liksom ikke hely hvis hun er sjalu, fordi det er jo hun som får mesteparten av oppmerksomheten min...hmmm...
Men jeg skal følge extra nøye med[;)]

Ikke vet jeg, men jeg så på det derre nanny greiene og da var det jo et godt tips det derre time-out greiene da, at hun må stå eller sitte en plass i 3-5 min f.eks hver gang hun gjør noe galt, hun er jo gammel nok til det nå. Så yngre unger dem gjorde det med på serien... Hold henne fast eller noe fraem til hun skjønner det. Da tror jeg du får slutt på det rimelig fort...
Det fungerte iallefall ekstremt bra der [:D]
Lykke til masse!

ORIGINAL: Mia82

Bare se her...

Ha ha ha.. beklager at jeg ler altså.. hun vet å teste grenser deg tror jeg..

Back
Topp