Frustrert

Embla35

Gift med forumet
Hei!

Jeg ble skikkelig skuffa og frustrert i går! Skulle hatt time hos jordmor i morra og så ble den avlyst pga sykdom :( Har geldet meg skikkelig til den time og sitter med en masse spørsmål som jeg ikke får stilt nå, arrrrggggghhhhh! Skal nå til kontroll hos legen min neste uke (fikk ikke time hos jordmor før i september), men føler ikke at jeg får samme utbytte der.

Er det noen som vet om det er mulig å gå til jordmor på en helsestasjon i en annen kommune?

om ikke annet skal det vell være mulig å ringe jordmor i annen kommune for å få svar på spm dine?

synes alt annet ville vært merkelig! de er jo der for de gravide, ikke "bare for de som de velger å være der for"?

Får vel bare ringe og høre jeg da.
Dem sitter jo med mye mer informasjon enn legen min...

Du kan ringe helsestasjonen også for å få svar på dine spm. Evt ta kontakt med privat jordmor hvis det er noe som brenner. Jeg synes heller ikke at legen min gav info så derfor velger jeg å ta alle kontrollene hos jordmor dette svangerskapet.

Har ikke ringt til annen jordmor enda. Er fortsatt i tvil om jeg skal prøve meg på en helsestasjon i en annen kommune eller ringe til en privat jordmor. Men har ihvertfall fått tips av en kollega angående en grei jordmor i nabokommunen :)
Jeg har fri i morra og da tenkte jeg nå at jeg tar en tur innom helsetasjonen min likevel, bare for å høre om dem kan svare på det jeg lurer på og hvordan det er med å få time i en annen kommune. Noen ganger hjelper det jo litt å være fysisk der og kreve ting enn å bare ringe :D

Jeg synes heller ikke at legen min gav info så derfor velger jeg å ta alle kontrollene hos jordmor dette svangerskapet.
Ja, jeg hadde også en plan om å ta alle kontrollene hos jordmor, men at det skulle bli så tungvint?!

Back
Topp