Frustrert!

Kryssemynte

Forelsket i forumet
Her inne er det jo kjempe lite liv. "alle" er jo på FB. 
MEN ganske frustrerende for oss som ikke klarer å finne di lukkede gruppene på FB. Og i og med at det ikke er lov å "rekruttere" til FB her inne så går jeg glipp av all sladderen, og bekymringene og tankene deres. 

*GEIP*

Nei, hopper nok over på et annet forum.. 

synes det er veldig lite liv her inne ja, jeg er heller ikke med i no gruppe på facebook.. er det der alle er?? 

Samme her!

Kjedelig ja, men er ikke noe flink til å lage "liv" selv heller. Travle dager med studier og bacheloroppgave :(

Jeg vet ikke om noen FB- gruppe, vil heller ikke delta i noen. LIker at man kan få være anonym her inne (selv om mange på bv vet hvem jeg er), det blir man jo ikke på FB :)

Er heller ikke på FB...
Men er jo enig i at det skjer litt lite her.
Folk er vel travle med andre ting....

Jeg er heller ikke på FB. Prøver å skrive noe med jevne mellomrom her inne, er ikke alltid fantasien strekker så langt da :)

Jeg er heller ikke på FB.

Men er jo heller ikke av de mest aktive...

er heller ikke der inne, jeg er både her og i mai forum siden jeg har termin den 30.april

Jeg er ikke på facebook heller, foretrekker å beholde anonymiteten min må jeg innrømme.

Fikk flyttet terminen min fra 7. mai til 30. april, så jeg er også litt på begge forumene.

FOrrige gang jeg gikk gravid var det jo umulig å følge med på alle oppdateringene på forumet, mens nå er det veldig stille og rolig her.

Vi får stå på vi som er igjen her inne og lage så mye liv vi kan :)

Er heller ikke på FB, og ikke har jeg lyst til det heller...
Det skjer veldig lite her inne, men så er det vel ikke så mye å skrive om heller da..

Vi sliter med bekkenløsning, noen er kvalme, noen går ned i vekt, andre går opp i vekt....
Regner med at vi blir litt mer aktive rundt fødetiden, og når vi er kommet hjem med de små. Da skal vi jo dele erfaringer, spørre om alt og ingenting.. Og selvfølgelig skryte litt da ;-)

vi får lage litt liv, vi jentene som er her :)

Hoi Hoi! 

Back
Topp