frustrert

skattenminimagen

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
slettet

Sånn har mannen min holdt på også, og holder på ennå... En dag er han veldig glad og vil fortelle det til alle, også neste dag får han panikk pga. ansvar og at han mister friheten sin... satser på at det går seg til jeg! Håper mannen din kommer seg over det første sjokket og roer nervene sine!

Jeg tenker kanskje det bare er litt virkelighets fjernt enda? en måte å gjøre det litt mer virkelig på er jo f.eks å stille spørsmålet: om han hadde fått se babyen hadde han da ville ta den bort?
Tenker den panikk reaksjonen på plutselig ansvar er litt typisk menn, de tror gjerne at de vil ha frihet og slippe ansvar. Men "alle" vil ha barn og kone...en dag..*humre* De fleste jeg har snakket med sier de gikk i mange år og ventet til alt skulle passe så akkurat. Men når de fikk barn så lurte de på hva i all verden de hadde ventet for? [:)]

Håper det går seg til ja! Sender en trøsteklem i alle fall!

det kommer nok til å gå seg til. "heldigvis" varer et svangerskap 9 måneder så innen den tid blir han nok helt klar [:)]

hmm.. Forferdelig trist å høre..[:(]
Har han en annen grunn enn at han ikke er klar?
Jeg syns ikke den begrunnelsen holder mål..

Jeg sender deg mine tanker og klemmer idag..
kan tenke meg du har det vanskelig..

Ja jeg skjønner jo det er skremmende, det er det jo for meg også... Tusen takk for mange gode ord og råd. KAn ikke diskutere dette med noen andre, så det var litt befriende å få det ut her!
Jeg håper veldig på at vi skal få det til tilslutt, men det er tungt og vanskelig at samboer er så frustrert! Klemmer til dere alle[&o]

Uff... ikke noe kjekt!

Men husk at vi er her for hverandre!!! Og det er jeg SÅ glad for!

Back
Topp