Frustrert over meg selv...

tjukkebolla^^

Mamma<3
*MIA*
Vårspirene 2021
Kjenner jeg blir så irritert på meg selv, for litt uten å tenke over det, har jeg gått tilbake til en gammel vane, jeg hadde lovet meg selv å aldri vende tilbake til.. Nemlig joggebukser!.. Før, altså før jeg gikk ned maangemange kg, bodde jeg i det.. Men etter å ha fått til å bli såpass at jeg klarte å finne ålreite klær, i vanlige butikker skulle jeg jo aldri tilbake i joggebuksene..
Men nå har jeg tatt meg selv i å bruke det hver dag, siste uka minst... Å jeg ser jo ut som en dass!.. Greit nok andre bukser er ubehaglige nå, men det burde jo ikke være en unnskyldning, kan jo alltids kjøpe mammabukser å gjemme meg i...
Noe av greia er vel å, at magen har vokst, men jeg har jo fortsatt endel kg for mye, og endel "løst", å det gjør jo at jeg bare ser kjempe tjukk ut, folk flest veit jo ikke at jeg er gravid..

Må ut å handle en dag ihvertfall... Vil jo ikke se ut som en dott, selvom jeg føler meg sånn :p

Sent from my iPad using BV Forum

Elsker joggebukse for tiden. Men enig at det ikke er det lekreste.
Har gått opp 2 str i arbeidsbukse (må snart opp 1 str til).
Skal se på mammaklær i helga.

Elsker joggebukse for tiden. Men enig at det ikke er det lekreste.
Har gått opp 2 str i arbeidsbukse (må snart opp 1 str til).
Skal se på mammaklær i helga.

Det er jo så godt å gå i, å hjemme føles det helt ok, men føler meg som den dotten ute blant folk, for jeg skulle jo ikke bli sånn igjen :P..
Så må bare få tak i er par normale mammabukser, så jeg kan se litt mer oppegående ut :p..

Vært sykmeldt i snart 2mnd jeg, så ikke prøvd arbeidsbuksene mine på ei stund, men tipper de har blitt for trange altså.. Jeg som bytta ned flere størrelser tidligere i år, *sukk*.. Ikke at jeg hadde forventa å ikke gå opp noen str rundt livet nå altså, veit jo at det må til skal babyen vokse :D

Har også dassa rundt i joggis siste par ukene :-/ ikke ok. Topper i tillegg det hele med å droppe bh :-( oooog jeg har mammabukser liggende :-P

Har også dassa rundt i joggis siste par ukene :-/ ikke ok. Topper i tillegg det hele med å droppe bh :-( oooog jeg har mammabukser liggende :-P

Jeg forlater ikke huset uten bh, men hender nok jeg går uten hjemme for tida.. :/.. Har mammabukser liggende jeg å, men de er blitt alt for store, så kan liksom ikke bruke de heller syns jeg :p

Jeg forlater ikke huset uten bh, men hender nok jeg går uten hjemme for tida.. :/.. Har mammabukser liggende jeg å, men de er blitt alt for store, så kan liksom ikke bruke de heller syns jeg :p

Haha det blir vel omtrent samme greia som joggebukse da :-P

Jeg syntes du skal gå i det som er behagelig jeg :) Jeg slenger av meg mammabuksa omtrent før jeg kommer meg inn døra, å kaster på meg joggisen! Bor i de om dagen jeg også!
Men så spørs det litt åssen jogebukse du har da, de sporty er jo ikke alltid så flaterende, men de jeg har fra cubus ser helt OK ut altså :)
Googlet og fant denne bloggen, hvor hun har på seg den buksen på vei hjem ser det ut som, den grå :)

Kjøp deg mammathigts på hm og masse oversiza gensere/ topper:) det har jeg gjort... Og bor i det:) du får jo noen tunikaer som er fine å ha og:) deilig å ha på, da d ikke strammer et sted, oooooog man ser faktisk OK ut også:)

Største problemet her er vel at joggebuksa kombineres med alt annet som ikke er pent; ikke sminke, fett hår i strikk osv. Ellers er jo faktisk ikke joggebukse så ille da :-)

Jeg syntes du skal gå i det som er behagelig jeg :) Jeg slenger av meg mammabuksa omtrent før jeg kommer meg inn døra, å kaster på meg joggisen! Bor i de om dagen jeg også!
Men så spørs det litt åssen jogebukse du har da, de sporty er jo ikke alltid så flaterende, men de jeg har fra cubus ser helt OK ut altså :)
Googlet og fant denne bloggen, hvor hun har på seg den buksen på vei hjem ser det ut som, den grå :)

Er ikke spesielt flatterende de jeg har ;).. Kanskje sjekke ut de på cubus da, se om de ser litt bedre ut :D..
Hjemme kan jeg gå med hvasomhelst, ingen bryr seg heldigvis:p.. Vil bare se ut som folk utenfor husets vegger :D

Kjøp deg mammathigts på hm og masse oversiza gensere/ topper:) det har jeg gjort... Og bor i det:) du får jo noen tunikaer som er fine å ha og:) deilig å ha på, da d ikke strammer et sted, oooooog man ser faktisk OK ut også:)

Mammatigths høres lurt ut, jeg går jo endel med vanlig tigths til vanlig ellers har gjort :).. Viktigste er jo å se vettug ut :)..

Er ikke spesielt flatterende de jeg har ;).. Kanskje sjekke ut de på cubus da, se om de ser litt bedre ut :D..
Hjemme kan jeg gå med hvasomhelst, ingen bryr seg heldigvis:p.. Vil bare se ut som folk utenfor husets vegger :D

Jeg brukte mine selv før jeg ble gravid med vesla, mens jeg var gravid, rett etter fødsel og senere! Det beste er at den første jeg kjøpte har jeg enda :P Det er noen år siden :) Verdt å prøve ihvertfall! Så tror jeg ikke den koster mer enn 149,- :)

Jeg brukte mine selv før jeg ble gravid med vesla, mens jeg var gravid, rett etter fødsel og senere! Det beste er at den første jeg kjøpte har jeg enda :P Det er noen år siden :) Verdt å prøve ihvertfall! Så tror jeg ikke den koster mer enn 149,- :)

Skal sjekke ut, å prøve :D.. Bare få somla meg avgårde en dag :).. Bukse til 149,- skal jeg overleve tror jeg ;)..

Haha, kjenner meg SÅ igjen i dette! Hormongråt her en kveld til samboer om at "jeg vil ikke bli en joggebuksemamma!" :P
Når venner og familie spør hvordan det går, svarer jeg at jeg forsatt er "naken, tjukk og sur".

Her går det bare i tights, men hadde nok bodd i joggebuksene om jeg hadde hatt igjen noen. :p

Godt det er fler enn meg som bruker joggebukser for tiden da:p.. Men følte meg fortsatt ikke fresh der jeg kom i joggebuksa og stor genser å leverte frøkna i barnehagen i dag:p...

Back
Topp