Frustrert over Mammaklær

Var innom alle kjedebutikkene på Sandvika idag, eller ikke Cubus, men de andre. Så ikke mammatøy noe sted? Bortsett fra undertøy.

Orka ikke spørre heller, var så mye folk. Har dere handla fysisk i butikk eller nett?

Er vel nesten bare HM som har i butikk, pluss et par butikker i Oslo. Kul mage på Majorstua f.eks om den eksisterer enda.
Lindex har kun på nettet...:)

Er vel nesten bare HM som har i butikk, pluss et par butikker i Oslo. Kul mage på Majorstua f.eks om den eksisterer enda.
Ah! Æsj liker helst å prøve. Men fant en fin butikk i UK, så vurderer å bestille derfra :) litt risiko menmen

Var innom alle kjedebutikkene på Sandvika idag, eller ikke Cubus, men de andre. Så ikke mammatøy noe sted? Bortsett fra undertøy.

Orka ikke spørre heller, var så mye folk. Har dere handla fysisk i butikk eller nett?
H&M har mammaavdeling på enkelte av butikkene sine, men ikke alle. Samme gjelder Lindex :)

Ah! Æsj liker helst å prøve. Men fant en fin butikk i UK, så vurderer å bestille derfra :) litt risiko menmen

Rart at de ikke hadde mammaavd. På HM på Sandvika siden den er så svær. De har veldig mange fine jeans på hennes nå :)

Jeg kjøpte en dag, jeg orker ikke å gå med vanlige bukser lenger - ikke med strikk en gang

Lindex har i noen av butikkene sine. De har på Sirkus shopping her i Trondheim ihvertfall. :)

Synes heller problemet i mammaavdelingene er at det er så innmari kjedelig og litt kjerring egentlig. Spesielt en del av mønstrene - hva et greia? Og bare svart/grått/hvitt på det som ikke har mønster

Kjoler til rett over knea overlever jeg med , spesielt med tanke på hvor sinnssyk varm jeg var utover i sist svangerskap og da var det vinter :o

Ja huff jeg var SÅ skuffet igår lår jeg gikk glad og forventningsfull inn på h&m for å handle klær, og der hadde de en jakke, et par bukser og KUN plain hvite og sorte t skjorter, og i marine striper(bortover så man ser jo enda mer gigantisk ut) fy fader så skuffende dårlig, lite og kjedelig utvalg altså:(:( Elsker å handle på nett men må faktisk få prøvd disse klenå!

Super skuffa her også altså:(

Synes heller problemet i mammaavdelingene er at det er så innmari kjedelig og litt kjerring egentlig. Spesielt en del av mønstrene - hva et greia? Og bare svart/grått/hvitt på det som ikke har mønster

Kjoler til rett over knea overlever jeg med , spesielt med tanke på hvor sinnssyk varm jeg var utover i sist svangerskap og da var det vinter :o
Helt enig, syns alle mammaklær er dønn kjedelige... Holder meg til tights og håper toppene passer så lenge som mulig

Back
Topp