Frustrert over Mammaklær

Klaramari

Glad i forumet
sett i flere nettbutikker nå etter sommer kjoler, blant annet zalando, mamalicious og de vanlige kjede butikkene men så og si alle kjolene har lengde over kne/midt på låre! Er det bare jeg som reagerer på dette?! Og er super prippen?
Jeg personlig ønsker ikke gå med så korte kjoler når jeg er gravid, synes ikke dette er passende.
Er veldig frustrert og full av hormoner så nettshopping enten i tårer :p

Jeg ser bare etter maxi kjoler jeg, de pleier jo å ha såpass godt med tøyelig stoff at man fint får plass til baby mage ;)
Liker å være mer tildekt enn de fleste så har sluttet å se etter klær på slike steder ;)

Jeg ser bare etter maxi kjoler jeg, de pleier jo å ha såpass godt med tøyelig stoff at man fint får plass til baby mage ;)
Liker å være mer tildekt enn de fleste så har sluttet å se etter klær på slike steder ;)
Jeg også liker være tildekt, for gammel for "jo mer hud jo bedre".
Maxi kjoler, hvor finner du slike kjoler? :)

Synes heller problemet i mammaavdelingene er at det er så innmari kjedelig og litt kjerring egentlig. Spesielt en del av mønstrene - hva et greia? Og bare svart/grått/hvitt på det som ikke har mønster

Kjoler til rett over knea overlever jeg med , spesielt med tanke på hvor sinnssyk varm jeg var utover i sist svangerskap og da var det vinter :o

Synes heller problemet i mammaavdelingene er at det er så innmari kjedelig og litt kjerring egentlig. Spesielt en del av mønstrene - hva et greia? Og bare svart/grått/hvitt på det som ikke har mønster

Kjoler til rett over knea overlever jeg med , spesielt med tanke på hvor sinnssyk varm jeg var utover i sist svangerskap og da var det vinter :o

Jeg er enig. Satt og så på klær på zalando og HM i dag, og det er så kjipe kjerringmønster og kjedelig fasong på så mye av det. Det jeg syns var fint på zalando var selvfølgelig litt dyrere plagg. Og jeg gidder ikke kjøpe dyre gravidklær kjenner jeg..

De har masse fine vanlige maxikjoler på H&M og Lindex akkurat nå. Om de et helt rette så kan du bruke belte til for å framheve magen. Elsker basickjolene til H&M, og de finnes i utrolig mange kjoler. Kommer bare flere og flere nå til sommeren :)

Kommer flere og flere kjoler frem mot sommeren ja :)

Og akkurat på kjoler er jo ofte stoffet så stretchy at det ikke trenger å være en mammakjole :)

Har slitt veldig tidligere med at alt er så kort! Fant noen kjoler på asos med bedre lengde nå som jeg har bestilt. Og en stretchy vanlig kjole (typ ribbestrikket) på hm.

Kjoler til rett over knea overlever jeg med , spesielt med tanke på hvor sinnssyk varm jeg var utover i sist svangerskap og da var det vinter :eek:

Helt enig! Jeg liker farger og fine mønstre.. og det bare finnes ikke!
Og kan godt leve med kjole til rett over kneet, synes det er ganske fin lengde for min del, men tenker jeg tar et par maxi kjoler mot våren også :)

Har ikke kjøpt mine i Norden og de jeg hadde har blitt borte i flytting så skal også på leting etter nye nå ;)
De jeg hadde var blå og lilla med kjedelig mønster ;)

Indiska bruker ha kjoler i passende snitt for gravide. De er ofte god lengde på.

sett i flere nettbutikker nå etter sommer kjoler, blant annet zalando, mamalicious og de vanlige kjede butikkene men så og si alle kjolene har lengde over kne/midt på låre! Er det bare jeg som reagerer på dette?! Og er super prippen?
Jeg personlig ønsker ikke gå med så korte kjoler når jeg er gravid, synes ikke dette er passende.
Er veldig frustrert og full av hormoner så nettshopping enten i tårer :p

Heilt enig med deg!! Liker ikke å gå i korte kjoler i utgangspunktet :rolleyes:

Jeg kjøpte mange helt enkle maxikjoler på ebay jeg :D
Matchet de med forskjellige gensere og jakker, det var deilig :D

(PS; Lindex har noen fine mammaklær nå, bl.a en fin kjole i svart/hvitstripet)

Jeg kjøpte mange helt enkle maxikjoler på ebay jeg :D
Matchet de med forskjellige gensere og jakker, det var deilig :D

(PS; Lindex har noen fine mammaklær nå, bl.a en fin kjole i svart/hvitstripet)
Har du link til noen?
Har hatt lyst til å kjøpe derifra men redd det er elendig kvalitet ;)

Har du link til noen?
Har hatt lyst til å kjøpe derifra men redd det er elendig kvalitet ;)
Jeg har kjøpt noen klær fra eBay tidligere. Meste har passet sånn ok. Og vært så billig at det har vært litt sånn jaja gi det til Fretex hvis ikke. Hovedproblemet synes jeg har vært at materialene er så syntetiske, blir skikkelig svettelukt i mye på en to tre :/ men har noen plagg jeg liker godt derfra, skjørt bla.

Jeg har kjøpt noen klær fra eBay tidligere. Meste har passet sånn ok. Og vært så billig at det har vært litt sånn jaja gi det til Fretex hvis ikke. Hovedproblemet synes jeg har vært at materialene er så syntetiske, blir skikkelig svettelukt i mye på en to tre :/ men har noen plagg jeg liker godt derfra, skjørt bla.
Kjøpt noe jeg også, noe jeg er veldig fornøyd med og noe som bare kan kastes siden de i det beste tilfellet virker som en firkantet stoffbit :p
Derfor kjøper jeg ikke noe lengre uten link og anbefalinger ;)

Var innom alle kjedebutikkene på Sandvika idag, eller ikke Cubus, men de andre. Så ikke mammatøy noe sted? Bortsett fra undertøy.

Orka ikke spørre heller, var så mye folk. Har dere handla fysisk i butikk eller nett?

Back
Topp