Frustrert over hans eks!!! *den ble visst lang*

Adia

Glad i forumet
Jeg blir så uendelig frustrert over egoismen til eks`en til mannen min! Snakk om å bruke datteren som "våpen" og for å straffe han, hun greier ikke se forbi sitt hat, og nå er det snart 2 år siden han flyttet ut, burde det ikke snart begynne å slippe taket hos henne da???

Startet med at mine svigerforeldre skulle passe alle barna når vi var i NY og giftet oss i sommer, og mannen min sendte sms til eks`en for å si at om det var noe rundt frøkna, måtte hun gi beskjed til moren hans,og at vi var bortreist den helen han hadde samvær. Besteforeldrene bor 4 timer unna oss, og hadde gledet seg til en helg alene sammen med ungene. Vi hadde satt annonse i avisen den dagen vi skulle gifte oss, og på morgenen (norsk tid) tikket det inn en sms til mannen min, om at samvær ville utgå ettersom han ikke var hjemme. Han sendte svar om at barnevakt var ordnet, og at samvær skulle gå som vanlig. Hun spør da barnehagen om de kan holde tilbake frøkna, sånn at besteforeldrene ikke skulle få hente henne. De sier at det kan de ikke gjøre, da det var vår helg, og de forholder seg til rettsforliket som regulerer samværet. Og dermed ble selvsagt ikke frøkna levert i bh den dagen, og svigerforeldrene mine fikk dermed ikke treffe barnebarnet sitt! Selvsagt var dette eks`ens straff da hun leste i avisen at vi skulle gifte oss.

Når vi kom hjem ble det ny runde med advokater pga dette, og hun tilbød å gi tilbake de tre dagene hun tok. Dette var i forbindelse med at hun ønsket å reise på ferie med frøkna i 1 uke, og dermed trengte å bytte dager med oss for åfå det til. Det ble da muntlig avtalt (med advokater tilstede) at vi skulle få henne sammenhengende 1 uke når vi kom hjem fra sykehuset med babyen. Det hindret hun også, da vi sa fra at vi var hjemme og at vi nå ville ha de avtalte dagene. Ikke kunne hun begrunne hvorfor ikke det gikk, fikk bare sms med "det er ikke noe å diskutere, sånn blir det".  Og når han nå sender ny sms med at vi vil ha tilbake de tre dagene fra vi var i NY (som de skriftlig har tilbudt seg å gi tilbake!), fikk han bare til svar at hun bare skylder 1 dag, men det var fra hennes ferie!!! Så de 3 dagene ser det ikke ut til at vi får tilbake!

Jeg blir så DRITTLEI hele henne, og skulle ønske man hadde et rettsvesen som funket også i de situasjonene hvor den andre forelderen nekter å samarbeide!!!! Men, den som har barnets bostedsadresse har alt å si, samme hvor lite samarbeidsvillig de er!!!!

Argh, fikk i alle fall ut dagens gruff!!! [:D]

PS.
Må ta med den morsomme delen av det også... advokaten hennes la ved brudbilde fra avisen som bevis på at vi hadde vært utenlands. Om vi ville skjule det hadde vi vel ikke satt inn annonse og brudebilde i etterkant!!! [:D]

så irriterende[:'(][:'(]for en dame...[:'(][:'(][:'(]hadde klikket for meg.....

ORIGINAL: unemoren

så irriterende[:'(][:'(]for en dame...[:'(][:'(][:'(]hadde klikket for meg.....

Det hjelper ikke å klikke heller.. det har vi prøvd begge to! [>:]
Da anser hun det som trusler, nemlig! Vi satte inn busdagshilsen på bursdagen til frøkna med hilsen fra alle oss, og beteforeldrene hadde egen hilsen. Da kom det brev fra dvokaten hennes om at det var en trussel til henne! [&:]

jøss, og jeg irriterer med over min  kjærestes eks[&:] så forferdelig at det må være sånt da, at hun ikke klarer å tenke på dattera si i stedet for å bare fokusere på å hevne eksen sin.

Åhh. Blir heilt oppgitt. At det går ann å skape så masse ugreie. Det er jo berre for å lage trøbbel, ingen som får fordeler av den måten ho opererer på, ikkje ein gong ho sjølv, blir jo masse ekstra sinne og drit for henne også. Fatter ikkje at ho orker. Men nokon lever jo av negative følelser...  

ORIGINAL: ~Xc1t3~

omg!! skaff henne hjelp, for hun kan virkelig ikke ha det bra med seg selv[:'(]

Nei, egentlig må det jo være synd på henne, for livet hennes må jo inneholde mye negativitet!!!
Men orker ikke synes synd på henne, for hun har gjort så mye dritt mot oss, så nå unner jeg henne kun alt det værste! [:@]

Back
Topp