Frustrert over økonomien.

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Vi er skikkelig blakke for tiden.. Å vi mangler enda litt utstyr til mini kommer [:(]

Hele mndslønna til sambo går med til regninger i februar, og da sitter vi igjen med mine lusne 5000 til mat og alt annet som måtte komme..

Har liite penger denne mnd også. Har 2000 og sambo har 2000...v

AH, må neste spørre mamma og pappa om lån..

Føler med dere....[:(]

Det er grusomt å alltid ha for lite penger.....

Håper det ordner seg[:)]

har usle  300 kr på konto, og påfyll vil komme den 10 februar, solgt 2 vogner, heldigvis... denne mnd reddet[:)]

Blir vel ikke noe bedre når mini kommer heller :/

ikke godt når det er slik
men hva mangler du da?

Vi har heller ikke god råd.. vi har under 2000 igjen denne mnd og har en hel del som skulle vært betalt og neste mnd får mannen ræva lønn! å i tilegg så prøve vi å spare til prøverørsforøk..
er virkelig ikke lett å holde seg ovenpå[8|]

ORIGINAL: bondekone

men hva mangler du da?

Mangler madrass til senga, stelleprodukter/kluter/flasker/smokker + mer klær.

ORIGINAL: Linn19

men hva mangler du da?

madrass og kluter kan du få billig på ikea da[:)]

Jeg anbefaler deg å vente med å handle mer klær, man får myyye[:D]

Å madrass,har du ikea i nærheten? der er di jo relativt billige[:D]

men hva mangler du da?

kan se i morgen om jeg har igjen noe babyklær etter jentungen, er ikke helt sikker siden jeg leverte en del til fretex, flaskene har jeg kastet tror jeg

uff du er ikke alene om det[&:] vi har abre 1000 som skal holde til neste mnd[&:]
har heller ikke kjøpt inn så masse klær, kluter osv.. og regningene stormer bare inn her oxo[&:]
så må få på plass økonominen på en eller annen måte[:)]

men hva mangler du da?

kan se i morgen om jeg har igjen noe babyklær etter jentungen, er ikke helt sikker siden jeg leverte en del til fretex, flaskene har jeg kastet tror jeg

ååå.. d hadde vært kjempefint!! ;) Snille deg.

Bor på landet vi, så det er laangt til ikea, 3 timers kjøretur.. Eneste madrassen de har her i nærheten , er på fagmøbler -svanemadrassen [&:]

Har du fått dei gratispakkene da? Der er det vel smokker?[:)] Og klær får du i massevis[:)]
og babyen kan jo sove i vogna/deres seng i begynnelsen. Så madrass kan jo du vente litt med[:)]
 av stelleprodukter er det bare sinksalve du trenger. Kluter kan du bruke vanlige vaskekluter, og det har du kanskje? Flaske trenger du heller ikke med mindre du ska gi mme?[:)]

Snuppa sover i vognbaggen enda altså, siden storebror har sprinkelsenga[8D]

5000 til over neste måned og 4000 denne måneden, etter at regningene erbetalt.. Kun 2 voksne?? Og du er frustrert over DÅRLIG økonomi?? [8|]

Går med endel penger til mat, diesel til bilen, mat til hund og katter + nrklinsensen i tillegg.. Da blir det ikke mye til gode, kommer vel til å gå i minus tenker jeg :/ Klager fælt jeg nå [&o]

ORIGINAL: Maelle

5000 til over neste måned og 4000 denne måneden, etter at regningene erbetalt.. Kun 2 voksne?? Og du er frustrert over DÅRLIG økonomi?? [8|]

Syns ikke det var ille jeg heller...

Går ann å kjøpe litt billigere produkter når det kommer til maten, handle på rema f.eks, se etter tilbuds varer i avisene..

Vet godt hvordan det har det, men når dere har 5000 til mat og div etter betalte regninger har dere jo mye mer enn vi har. Klart, det virker ikke sånn om dere er vant til mer og nå som dere har en baby på vei.
Men utstyret dere mangler, er det ikke noe dere kan skaffe brukt? Spør venner eller folk i familien som har barn om de har spart på noe og vil selge det. Vi arvet og kjøpte brukt nesten alt til Sofie, det sparte vi mye penger på.

på princess er kluter og håndkler kempe billig[:)] du trenger ikke mange til å begynne med heller, 2 til ansikt 2 til rumpe etter bæsjing + de tynne håndklene som er så fine å tørke babyen med etter bad[:)]

Klær kommer du til å få hauger av og zink salve er stortsett det du trenger[:)]

En sutt holder og flaske er det ikke sikkert du trenger[;)]

men hva mangler du da?

ååå.. d hadde vært kjempefint!! ;) Snille deg.

Bor på landet vi, så det er laangt til ikea, 3 timers kjøretur.. Eneste madrassen de har her i nærheten , er på fagmøbler -svanemadrassen [&:]

Jeg fikk venninna mi til å kjøpe en skumgummimadrass til 100-200 kr og sende i posten til meg. Portoen var nesten ingenting. Er det ingen som kan gjøre det for deg da? For de ligger helt fint på sånne madrasser også.

Back
Topp