frustrert og sliten...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Det har vært en utrolig lang dag. Mamma ville ut å shoppe litt og jeg hadde lyst å gjøre noe koselig for ho siden ho hadde cellegift i går. Mannen min ble syk i dag, streptokker, så han ligger rett ut. SÅ vi måtte ta med oss Nathaniel. Det gikk fint det. Men kjenner at jeg er så utrolig sliten nå og bekkenløsningen er verre enn verst (min egen feil!!har presset meg for hardt). De siste dagene har Nathaniel vært vanskelig å få i seng. Han bare står å hyler på mamma og er skikkelig sint, og han er så utholdene. La han for et kvarter siden, og han står fortsatt å hyler. Men jeg klarer bare ikke mer..er så sliten og trøtt at jeg vil bare grine. trenger virkelig noen timer for meg selv nå...

.. men stakkar gutten min, skulle ønske han kunne forstå hvor deilig det er å sove etter en lang dag[&:]

huff da... høres ut som du trenger en god klem idag[:)]
så her får du en *klem*
håper det går bedre snart..snuppa mi og er uutholdelig i varmen som er nå, pust rolig med magen[:)]

ORIGINAL: Liana sin mamma

huff da... høres ut som du trenger en god klem idag[:)]
så her får du en *klem*
håper det går bedre snart..snuppa mi og er uutholdelig i varmen som er nå, pust rolig med magen[:)]

Tusen takk for god klem.. den varmet godt...[:)]

huff ikkje enkelt,håpe d ordne seg snart.. sender en stor klem til deg...

ORIGINAL: snuppis30

Han er sikkert vanskelig pga varmen [:)]

ja, tror nok også det... hadde han oppe 20minutter nå, klarte å få i han ei skive og litt melk.
La han igjen akkurat og da sa han natta og la seg ned, så det er lovende[:)]

Back
Topp